loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 669 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع پرنده های مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .Birds HD Wallpapers مجموعه 55 والپيپر زيبا با موضوع پرنده ها Birds HD Wallpapers

reza بازدید : 475 نظرات (0)

Android Collection Pack 07 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت دانلودها برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک هفتمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی دانلودها همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

 

Android Collection Pack پک هفتم برنامه ها، بازی ها و تم های جدید آندروید Android Collection Pack
reza بازدید : 281 نظرات (0)

دانلود رمیکس جدید آهنگ علی لهراسبی به نام شر شر بارون با بالا ترین کیفیت
ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ : مرتضی پاشایی ، میکس و مستر : آرش پاکزاد
رمیکس : مصطفی مومنی

 

برای دانلود رمیکس به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

Ali Lohrasbi Shor Shore Baroon Remix دانلود رمیکس جدید آهنگ علی لهراسبی به نام شر شر بارون

 

 

 

متن آهنگ علی لهراسبی به نام شر شر بارون :

reza بازدید : 299 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدیو جدید احسان خواجه امیری با نام به دادم برس با بالا ترین کیفیت

 

برای دانلود ویدیو موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

Ehsan+KhajehAmiri+ +Tasavor+Naboodanet دانلود موزیک ویدیو جدید احسان خواجه امیری با نام به دادم برس

 

 

 

MP4 – 720

 

Ehsan Khajehamiri – Be Dadam Beres

 

MP4 – 480

 

Ehsan Khajehamiri – Be Dadam Beres

reza بازدید : 579 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام اصلا صداش کردی با بالا ترین کیفیت

 

ترانه : فرید احمدی ، آهنگ : بنیامین بهادری ، تنظیم : محمد مجرلو

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

Benyamin Aslan Sedash Kardi دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام اصلا صداش کردی

 

 

 

متن آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام اصلا صداش کردی :

reza بازدید : 1115 نظرات (0)

Isun دانلود رمان آیسان | almaramanda کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل)

نام رمان : آیسان 

3 دانلود رمان آیسان | almaramanda کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : ۲٫۵ (پی دی اف) – ۰٫۲ (پرنیان) – ۱٫۰ (کتابچه) – ۰٫۳ مگابایت (epub)

4 دانلود رمان آیسان | almaramanda کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۲۷۷

14 دانلود رمان آیسان | almaramanda کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان درباره ی دختریه به اسم آیسان که نقش اصلیه . دوست داره روی پای خودش وایسه و مستقل زندگی کنه تمام سعی خودش رو میکنه که دانشگاه یه جا دیگه در بیاد در این بین شخصیت های دیگه ای هم وجود دارن که باشون آشنامی شید …

reza بازدید : 305 نظرات (0)

Seolize 2.33   سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

Seolize 2.33 یک ابزار ساده و در عین حال بسیار قدرتمند برای کمک به مدیران وب سایت‌ها برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و افزایش رتبه سایت می‌باشد. این نرم افزار یک تحلیل گر حرفه ای برای کلمات کلیدی سایت‌ها و افزایش و رتبه بندی بهتر برای موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ می‌باشد . شما به وسیله نرم افزار Seolize میتوانید وبسایت خود را به بهترین روش تجزیه و تحلیل کرده و رتبه‌های بالاتری را در موتورهای جستجو کسب نمایید .

reza بازدید : 2055 نظرات (0)

دانلود مستند دوبله فارسی قاتلین بالفطره: جنگل های استوایی

جنگل بارانی یک بهشت استوایی نیست. هر روز بین شکارچی و شکار جنگ خونینی در می گیرد. کسی نمی تواند از حالت دفاعی بیرون بیاید چون هر آن ممکن است از هر طرف به آن حمله شود. در مستند قاتلین بالفطره: جنگل های استوایی، به جنگل های بارانی آمازون بیایید تا شاهد بزرگترین رقابت مرگ و زندگی بین شکار و شکارچی باشید.

 

نام مستند: قاتلین بالفطره: جنگل های استوایی – Built for the Kill
زبان: فارسی
فرمت ویدئو: AVI
مدت زمان فیلم: 48 دقیقه
اندازه تصویر: 640×480
میزان بیت در ثانیه: 768K
تعداد فرم در ثانیه: 25

جنگل بارانی یک بهشت استوایی نیست. هر روز بین شکارچی و شکار جنگ خونینی در می گیرد. کسی نمی تواند از حالت دفاعی بیرون بیاید چون هر آن ممکن است از هر طرف به آن حمله شود. در مستند قاتلین بالفطره: جنگل های استوایی، به جنگل های بارانی آمازون بیایید تا شاهد بزرگترین رقابت مرگ و زندگی بین شکار و شکارچی باشید.

 

نام مستند: قاتلین بالفطره: جنگل های استوایی – Built for the Kill
زبان: فارسی
فرمت ویدئو: AVI
مدت زمان فیلم: 48 دقیقه
اندازه تصویر: 640×480
میزان بیت در ثانیه: 768K
تعداد فرم در ثانیه: 25

reza بازدید : 881 نظرات (0)

 

Video Games: The Movie (2014) 720p WEB-DL

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

زیرنویس اختصاصی دانلودها به پست اضافه شد.

 

Video Games The Movie دانلود مستند بازی های رایانه ای Video Games: The Movie 2014

نام مستند : Video Games: The Movie

ژانر : مستند | انیمیشن | تاریخی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۰۵ دقیقه

زبان : انگلیسی

زیرنویس : دارد ، اختصاصی دانلودها

حجم : ۷۳۰ مگابایت

کیفیت : WEB-DL 720p

خلاصه : این فیلم یک مستند بلند در مورد تاریخچه ی بازی های رایانه ای می باشد که با هدف آموزش و سرگرم کردن مخاطب در مورد چگونگی بوجود آمدن بازی های رایانه ای ، نحوه ی فروش و مصرف توسط گیمرها ساخته شده است . این فیلم تنها یک مستند دیگر در مورد صنعت بازی نیست ، بلکه به دنبال چیزه ارزشمندتری است و آن پاسخ به این سوال است که یک گیمر و یا یک سازنده بازی بودن به چه معنی است ؟ اگر یک گیمر هستید با این مستند همراه شوید …

reza بازدید : 345 نظرات (0)

Mysteries at the Museum Season 1 (2010) DVDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هشتم به پست اضافه شد|

Mysteries.at.the.Museum.Cover دانلود فصل اول مستند رمز و راز در موزه   Mysteries at the Museum Season 1 2010

نام مستند: Mysteries at the Museum Season 1

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۰۵ مگابایت

کیفیت: DVDRip (بهترین کیفیت موجود)

زیرنویس: ندارد

خلاصه داستان: گنجینه های مختلف و عجیب و غریبی در موزه های مختلف آمریکا وجود دارد که هر یک نشانگر قسمتی از تاریخ حیرت آور است، ولی نمای فیزیکی اشیا فقط بخشی از داستان را برایمان روشن می کند، و شکی در آن نیست که پشت هر یک از این اشیا داستان های شگفت انگیز و راز آلودی وجود دارد که باید آشکار شود، داستان هایی که سرشار از رسوایی، راز، قتل و توطئه هستند، در این مستند مجری دان وایلدمن (Don Wildman) به بخش گسترده ای از موزه ها آمریکا را بازدید می کند و به دنبال یافتن جواب هاییست که تا به حال در هیچ مستند یا نمایش تلویزیونی به آن اشاره نشده است. قابل توجه کاربران این مجموعه دارای ۱۲ قسمت می باشد که به مرور زمان قسمت های جدید اضافه خواهد شد.

 

reza بازدید : 1587 نظرات (0)
دانلود Aparat Downloader v1.0 - نرم افزار دانلود ویدئو از آپارات

به استقبال چشمگیر و روز افزون کاربران ایرانی از سایت های اجتماعی فارسی زبان، موسسه توسعه تجارت الکترونیک صبا بر آن شد تا با تکیه بر تجربیات موفق خود که به مدد صدها هزار کاربر ایرانی در سایت های دیگر فراهم آمده است، سایت آپارات (APARAT) را راه اندازی نماید. هدف از برپایی این سایت پاسخگویی به نیاز اشتراک گذاری ویدئو کاربران ایرانی در محیطی سالم می باشد. در آپارات شما نه تنها قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید بلکه می توانید با به وجود آوردن یک کانال ویدئو، دیگر کاربران را به صورت اختصاصی از ویدئوهای خود مطلع کنید. سایت آپارت یک سرویس اشتراک ویدیو با چندین هزار ویدئو برای کاربران ایرانی می باشد.
Aparat Downloader نرم افزار جدید و کم حجمی است که با استفاده از آن می توانید وارد سایت آپارات شده و به صفحه ویدئوی دلخواه خود رفته و آدرس صفحه را وارد نرم افزار کنید، سپس نرم افزار لینک دانلود مستقیم فیلم را به شما نشان می دهد، لینک دانلود به دست آمده را در یک نرم افزار مدیریت دانلود قرار داده و ویدئوی دلخواه خود را دانلود کنید.

reza بازدید : 1257 نظرات (0)

دانلود دو نسخه معمولی بازی + نسخه پول بی نهایت Vector v1.0.6: بازی فوق العاده زیبای و هیجانی وکتور پارکور باز که ما آن را در دو نسخه معمولی و پول بی نهایت برای شما تدارک دیده ایم.به عنوان یک دونده بی پایان  با سبک پارکور تمام تلاش خود را بکنید تا حداکثر امتیاز هر مرحله را گرفته و آن را به پایان برسانید. گیمی بی نظیر که در 40 مرحله سرگرم کننده شما را بت خود همراه میکند. با ژانر ماجرایی و طراحی که به صورت کاملا واقعی با انیمیشن های بی نظیر که این بازی را به یکی از زیباترین بازی های اندروید تبدیل کرده است.

بازی دونده بی پایان وکتور در دو نسخه پول بی نهایت و معمولی Vector اندروید

reza بازدید : 955 نظرات (0)

دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید. ، اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود. هم اکنون جدیدترین نسخه این نرم افزار که با نام AUTODESK AUTOCAD V2015 برای دو نسخه ویندوز ۳۲ بیت و ۶۴ بیت عرضه شده است. شما می توانید آخرین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.AutoCAD 2015 دانلود نرم افزار اتوکد 2015   Autodesk AutoCAD v2015

تعداد صفحات : 216

اطلاعات کاربری
بک لینک