loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 1027 نظرات (0)
دانلود بازی Major Mayhem
 

الان دیگه انقد، بازی های اکشن برای سیستم عامل های همراه، زیاد شده که اکثر استودیوهای بازی سازی برای موفقیت بازی هاشون در این سبک ، دنبال ایده و گیم پلی های جدید، می گردن.

 Major Mayhemهم نسبت به بازی های دیگه ی این سبک؛ گیم پلی متفاوتی داره؛ همینطور که می بینین؛ 4 حالت مختلف در بازی وجود داره که برای شروع، فقط حالت classic ش قابل بازی کردنه ُ برای باز کردن بقیه ، باید از امتیازایی که در بازی می گیرین؛ استفاده کنین.

در هر مرحله از بازی ؛ یه هلی کوپتر، شما رو  وارد منطقه ی جنگی می کنه. حالا برای نابود کردن دشمناتون ؛ می تونید پشت صخره یا ساختمون هایی که در مسیر قرار داره ، پناه بگیرین و به اونا تیراندازی کنین  این وسط، گروگان هایی هم  وجود دارن که باید نجات شون بدین. 
کلی سلاح  و قدرت های مختلف هم در بازی وجود داره که می تونید اونا رو با امتیازایی که در هر مرحله گرفتین؛ بخرید. 

reza بازدید : 1653 نظرات (0)

Mad Max یک عنوان سوم شخص جهان آزاد است که بر مبنای نبرد بوسیله ی خودرو طرحی شده، اساس طرحی این عنوان سری فیلم های Mad Max می باشد. در ابتدا به نظر می رسید که Mad Max ادامه ای بر فیلم  Mad Max : Fury Road  می باشد اما صحت این مطلب رد شد و استودیوی سازنده ی بازی اعلام کرد که این بازی دارای داستانی کاملا مجزا و به صورت کاملا جداگانه می باشد. داستان بازی پس از غارت کردن خودروی مکس یعنی “ردگیر وی هشت” رقم می خورد. مکس برای بازپس گرفتن خودروی افسانه ای خود به سفری طولانی و پرمخاطره اقدام می نماید. طی روند بازی مکس با شخصیت Chumbucket آشنا می شود. Chumbucket دانشمند دیوانه و گوژپشتی می باشد که وظیفه ی ارتقای خودروی جدید مکس یعنی magnum Opus را بر عهده دارد. مکس در مسیری که طی می نماید با دوستان و دشمنان فراوانی روبه رو می شود. او در جست و جوی محلی با نام “دشت خاموشی ها” می باشد که آنجا را مکانی برای تسلی دادن به جنون خود می یابد.

Mad Max pc cover small دانلود بازی Mad Max برای PC

reza بازدید : 1101 نظرات (0)

فیفا ۱۶ قصد دارد فوتبالی معتبر ، متعادل ، نو و البته هیجان انگیز را ارائه دهد، تا شما با بازی کردن آن لذت ببرید و به راه خود برای شرکت در مسابقات و پیروزی در آنها ادامه دهید و به سطح های بالاتری برسید. شما در دفاع کردن اعتماد به نفس خواهید داشت و کنترل هافبک ها را در دست خواهید گرفت و لحظات شگفت انگیز و جادویی را تولید خواهید کرد، پس زیبا بازی کنید. FIFA 16 به شما ابزاری خواهد داد که به وسیله آن شما حریف خود را با اعتماد به نفس متوقف خواهید کرد و توپ را از او خواهید گرفت. حرکت با آزادی عمل بیشتر به عنوان یک مدافع، تکیه کردن به تیم در دفاع و دفاع گروهی و پوشش خط پشت دفاع باعث می شود تا شما با اعتماد به نفس بیشتری دفاع کنید و تعادلی میان حمله و دفاع ایجاد شود.​ از ۲۵ نو آوری برای چابک دفاع کردن استفاده کنید ! ۲۵ نو آوری که به شما در تحرک و البته دنبال کردن بازیکن ها کمک خواهد کرد. با تغییر جهات و حرکت دادن بازیکن خود به سرعت فضا ها را ببندید و گام به گام بازیکن حریفتان حرکت کنید تا او را از حرکت باز دارید. شما میتوانید با آزادی کامل بازیکن خود را حرکت دهید و با دنبال کردن حریفتان حملات تیم حریف را بشکنید!

FIFA 16 PS3-iMARS

 

FIFA 16 ps3 cover small دانلود بازی FIFA 16 برای PS3

reza بازدید : 1263 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer امسال جشن ۲۰ سالگی سری را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت کونامی سعی کرده تا با قدرت بیشتری نسخه‌ی جدید را وارد بازار کند و طرفدارهای قدیمی سری را راضی کند. در طی سال‌های گذشته و از سال ۲۰۰۸ شاهد افت این سری و جا ماندن آن از رقابت با سری FIFA بودیم. کونامی هر سال تغییرات گسترده‌ای را در بازی ایجاد می‌کرد تا اشتباهات سال گذشته‌ی خودش را جبران کند. غافل از این‌که در کنار تغییرات جدید، باز هم نکات منفی جدیدی را شاهد بودیم. متاسفانه طرفدارهای قسم خورده‌ی سری PES چشم خود را به روی ایرادهای بازی می‌بستند و هر سال از بازی راضی بودند. اما اگر بازی‌های قبلی را با دید فنی بررسی کنیم به عمق فاجعه پی می‌بریم. امسال نیز کونامی با همان وعده‌های تکراری بازگشته و ما نمی‌دانیم که باید به آن‌ها اعتماد کنیم یا خیر! بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده است. همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است. 

PES 16 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC

reza بازدید : 793 نظرات (0)

قالب میوه جادویی پاپ چف - Pop Chef
میوه عاشقانه!
با يك میوه ساده همسرتان را سورپرايز كنيد!!!
يك وسيله جديد و جالب براي آشپزی ...
يك كم تنوع ظاهري میوه ها بدك نيست؟؟؟
يك ديزاين هيجان انگيز و منحصر به فرد
اگر مي خواهيد سفره ارایی زیبا داشته باشید
اگر كودكان شما ميل به میوه ندارند؟
اگر مي خواهيد با كمترين هزينه سفره اي زيبا داشته باشيد!
اگر علاوه بر ویتامین میوه به زيبايي میوه نيز اهميت مي دهيد!

حتما قالب میوه جادویی پاپ چف مخصوص را تهيه نماييد

توضیحات بیشتر

قیمت : 29000 تومان


reza بازدید : 925 نظرات (0)

شال جادویی و یا چند کاره Magic Scarf محصول جدید و بی نظیری می باشد که در رنگ های بسیار زیبا به تازگی روانه بازار شده است. شال جادویی مجیک اسکارف را در 8 حالت مختلف از قبیل شال گردن، روسری، ژاکت، کراوات، بلوز شانه، دستمال گردن و ... می توان استفاده کرد. قابلیت های بی نظیر مجیک اسکارف و جنس 100% پلی استر آن که فوق العاده نرم و براق می باشد باعث شده است این محصول در همین مدت کوتاهی که روانه بازار شده است رکورد فروش بی نظیری را ثبت کند. هم اکنون می توانید شال جادویی مجیک اسکارف را با قیمت استثنایی 29000 تومان از فروشگاه لئو دانلود سفارش دهید.

شال جادويي Magic Scarf
شال چند کاره و بی نظیر مجیک اسکارف
پدیده ای که صنعت پوشاک را دگرگون کرد ...
طراحی ساده و در عین حال فوق العاده مدرن
شال جادویی مجیک اسکارف را در 8 حالت مختلف
به عنوان شال گردن، روسری، ژاکت، کراوات، بلوز شانه، دستمال گردن
می توان استفاده کنید.
با کیفیتی لطیف تر از ابریشم ...
ارائه شده در رنگ های مختلف و زیبا
برای اولین بار در ایران

توضیحات بیشتر

 

 

قیمت : 29000 تومان

 

 

 

 

reza بازدید : 667 نظرات (0)

بازی Team Dragon تیم اژدها یکی از زیباترین و جذاب ترین بازی های اکشن و مبارزه ای میباشد . تعدادی افراد شرور نظم شهر را به هم ریخنه اند و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده اند ، شما که از این موضوع بسیار رنج میبرید از دوستانتان میخواهید به مبارزه با آنها بپردازید و نظم و آرامش را به شهر برگردانید .پیروز میدان بسیار تاثیر گذار هستند . در بازیTeam Dragon با پیروزی مقابل حریف خود ، به مرحله ی بعدی میروید که در آن مبارزه کار سخت تری پیش رو دارید . از ویژگی های برتربازی تیم اژدها که آن را نسبت به بازی های دیگر متمایز کرده است شخصیت برتر و والای پلیر است که برای بهبود شرایط افراد شهر ، جان خود را به خطر انداخته و به مبارزه با افرادی شرور میپردازد که از نظر روانشناسان بازی هایی که همچین شخصیتی را به کاربر القا میکنند تاثیر بسیار مثبتی بر ذهن او دارند . بازی اندروید Team Dragon تیم اژدها با محیط سه بعدی و گرافیک بالا طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید ۲.۳ به بالا میباشد .


 

اطلاعات کاربری
بک لینک