loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 1235 نظرات (0)

سعی شده است مجموعه تمامی مداحی های مداح اهل بیت حاج محمود کریمی که در محرم سال گذشته 92 از روز اول محرم تا روز تاسوعا و عاشورا اجرا شده اماده دانلود شود ,تمامی مداحی های این مجموعه با کیفیت MP3 و به شکل دانلود تک به تک تمامی مداحی ها و همچنین برای رفاه حال کسانی که علاقه مندند همه فایل ها را یکجا دانلود کنند همه مداحی ها در یک فایل فشرده شده اماده دانلود است.حاج محود کریمی , نوحه محرم 92,دانلود اهنگ های محرم

reza بازدید : 664 نظرات (0)

Wondershare Video Editor نرم افزاری عالی محصول شرکتی محبوب جهت ویرایش ویرایش و تغییرات مختلف روی ویدیوها می باشد. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم جهت ویرایش ویدیوها را در اختیار دارد. در کنار امکانات ویرایش ویدیویی نظیر چسباندن ،جدا کردن، crop کردن ، چرخش و fade out و fade in و…. قابلیت ساخت ویدیوهای خانگی از عکس ، صدا و ویدیو به صورت کلیپ با انواع افکت ، عنوان و به همراه بیش از ۵۰ افکت حرکتی را در اختیار دارد. تغییر سرعت ویدیو مانند کم کردن و زیاد کردن سرعت پخش آن نیز در زمره قابلیت های نرم افزار قرار دارد. در زمینه ساخت کلیپ نرم افزار محیطی کاملا حرفه ای و مشابه نرم افزارهای تدوین را در اختیار دارد با این تفاوت که محیط کاربردی و ساده ای را برای کاربر پدید آورده است که به اصطلاح timeline نامیده می شود. در پایان نیز نرم افزار قابلیت رایت مستقیم ویدیو ساخته شده یا ویرایش شده را برروی لوح های فشرده dvd دارا می باشد.

 

Wondershare Video Editor ویرایش فایل های ویدئویی با Wondershare Video Editor 3.6.0.2

 

 

 

reza بازدید : 377 نظرات (0)

HitFilm Ultimate یک نرم افزار حرفه ای ویرایش ویدئو است که تمامی ابزارها و افکت های مورد نیاز برای ایجاد فیلم های شگفت انگیز را به شما ارائه می کند. افکت های بصری، ابزارهای ترکیب حرفه ای و ویرایش ویدئو، همه در این نرم افزار فوق العاده گردآوری شده است و دارای یک رابط کاربرپسند بوده و همچنین طیف گستردهای از امکانات را ارئه کره است. رابط کاربری این نرم افزار بسیار جامع بوده و به خوبی سازمان یافته است و تمامی ابزارهای مورد نیاز شما در مکان هایی قرار گرفته که دسترسی شما به آن ها ساده باشد. ابزار ویرایش فیلم های ۳ بعدی، پشتیبانی از فرمت های مختلف، کنترل صوتی بی همتا و پردازش و رندرینگ بهتر و سریع تر افکت ها، HitFilm را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو تبدیل کرده است. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به جلوه های بصری فیلم های پرفروش، افکت های از پیش ساخته شده سه بعدی، درجه بندی رنگ حرفه ای، فیلتر رنگ خیره کننده و پشتیبانی از رزولوشن ۴K اشاره کرد.

 

HitFilm%202%20Ultimate%202.0.3010.30403 نرم افزار ویرایش کامل فایل های ویدئویی HitFilm 2 Ultimate 2.0.3010.30403

 

reza بازدید : 9769 نظرات (0)

دانلود نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite

دانلود CorelDRAW Graphics Suite X7.1 x86/x64 – نرم افزار قدرتمند طراحی گرافیک

CorelDRAW Graphics Suite X7.1 x86/x64 یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای برای طراحی گرافیکی می باشد. بسیاری از طراحان حرفه ای و با تجربه از نرم افزار کورل دراو برای طراحی خود استفاده می کنند. با محیط محتوای غنی و طراحی گرافیک ، ویرایش عکس و طراحی وب سایت حرفه ای این نرم افزار، شما به تمام چیزهایی که برای پیاده سازی سبک و خلاقیت خود نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت. با استفاده از راهنمای ساخته شده و ویدئوهای آموزشی این نرم افزار می توانید قالب های حرفه ای خود را به سرعت در خانه ایجاد کنید. شما می توانید توسط این نرم افزار به طراحی و ساخت انواع کارهای گرافیکی تخصصی و پیشرفته خود نظیر طراحی وب سایت های سفارشی، گرافیک وب، بیلبورد، car wrapها، آگهی ها و … بپردازید. سبک طراحی واقعی خود را با کرل دراو نمایش دهید.

reza بازدید : 347 نظرات (0)

دانلود بازی شکارچی گوزن ۲۰۱۴ – DEER HUNTER 2014 v2.1.2 همراه دیتا + تریلر

DEER HUNTER 2014 یک بازی شبیه ساز شکار در سبک شوتر اول شخص می باشد که آخرین نسخه آن را بهدرخواست کاربران قرار داده ایم. سفر خود را از شمال غربی اقیانوس آرام به شمال امریکا تا ساوانا آفریقا مرکزی ادامه دهید و حیوانات مختلف، عجیب و غریب را شکار کنید. در محیط های گوناگون و مختلف که بیش از ۱۰۰ جانور مختلف وجود دارند شکار خود را آغاز کنید و تا می توانید حیوانات ارزشمند بیشتری شکار کنید. با گذشت مراحل می توانید سلاح های خود را سفارشی سازی کنید و تجهیزات خود را ارتقا دهید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید! برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود بازی شکارچی گوزن ۲۰۱۴ - DEER HUNTER 2014 v2.1.2 همراه دیتا + تریلر۳٫۴ out of 5 based on 75ratings 

reza بازدید : 938 نظرات (0)
Quick Memory Editor 5.7 نرم افزاری قدرتمند برای هک بازی می باشد که توسط آن به آسانی می توانید در بازی ها تقلب کنید. این نرم افزار می تواند هر نوع داده نظیر عدد صحیح، عدد با ممیز، متن و داده های دیگری همچون HP/MP و … در بازی های اکشن را جستجو و ویرایش کند. به این ترتیب شما قادر به بی نهایت کردن میزان سلامتی، مهمات و جان خود، رفتن به مرحله بعد، استفاده از اسلحه دلخواه و … خواهید بود و می توانید همچون یک سوپرمن از آن استفاده کنید. این کار از طریق مشاهده کدهای بارگزاری شده در حافظه رایانه در هنگام اجرای بازی امکان پذیر است. کار با برنامه بسیار ساده است و فقط نیاز به کمی حوصله و دقت دارد .
Quick Memory Editor

reza بازدید : 735 نظرات (66)

 

Stronghold package

ماجرای این بازی جنگ‌هایی است که صلیبیان یا همان مسیحیان برای پس گرفتن زمین‌های خود از دست اقوام دیگر یعنی مسلمانان مبارزه می کنند. و شما در واقع در این بازی باید بعنوان یک مسیحی مسلمانان را شکست دهید.

reza بازدید : 1375 نظرات (0)

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

Need For Speed Rivals PC-RELOADED

|آپدیت چهارم بازی Update v1.04-RELOADED به پست اضافه شد|

 

NFS Rivals pc cover small دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC

 

reza بازدید : 518 نظرات (0)
دانلود Yahoo! Messneger - نرم افزار موبایل یاهو مسنجر
  

 

(93/8/24) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به 1.8.8

نسخه موبایل نرم افزار Yahoo! Messenger شما را همیشه و همه جا online نگه می دارد. از ویژگی های این نسخه اتصال سریع، لینک به فیس بوک و ... می باشد.

reza بازدید : 726 نظرات (0)

نرم‌افزار OfficeSuite Pro 7 ابزاری برای ساخت، ویرایش و به‌اشتراک‌گذاری پرونده‌های Word, Excel و PowerPoint بر روی موبایل است. با داشتن این نرم‌افزار همچنین می‌توانید پرونده‌های PDF را نیز بر روی موبایل یا تبلت اندرویدی خود باز کنید. با داشتن OfficeSuite نیاز شما با مرور و ویرایش پرونده‌های آفیس بر روی موبایل رفع خواهد شد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

officesuite pro android مجموعه کاربردی OfficeSuite Pro 7.0.1166   اندروید

 

reza بازدید : 983 نظرات (0)

مایکروسافت آفیس یک مجموعه اداری شامل نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌ها است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و مک اواس ده ساخته شده است. مایکروسافت آفیس در سال ۱۹۸۹ برای سیستم‌عامل مک اواس اکس معرفی شد و در سال بعد یعنی ۱۹۹۰ نسخه تحت ویندوز آن نیز به بازار آمد. اولین نسخه از مجموعه مایکروسافت آفیس شامل برنامه‌های مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت بود. همچنین برنامه‌های مایکروسافت اکسس و اسکجول پلاس در نگارش حرفه‌ای این نسخه وجود داشت.شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. آفیس ۲۰۱۳ رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است که توسط مایکروسافت منتشر شده. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft Outlook) دستخوش تغییرات زیادی شده‌است به عنوان مثال رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه‌ریزی شده دارد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی آفیس ۲۰۱۳ ، آپدیت شده June 2014 |

 

Microsoft Office 2013 دانلود آفیس 2013 به همراه آخرین آپدیت ها Microsoft Office ProPlus 2013 SP1 VL June 2014

 

reza بازدید : 658 نظرات (0)

Microsoft Office 2010 Pro Plus تمامی چیزهایی را که میخواهید در هم می آمیزد و تمامی اسناد و مدارک در هر زمینه ای را می توانید با آن ویرایش و ایجاد نمایید. شما بالاترین ابزارها را برای پیش بردن پروژه ها و اسناد خود می توانید در این نسخه داشته باشید.با استفاده از Microsoft Excel 2010 می توانید تمامی مسائل مالی خودتان را طبقه بندی نموده و با یک نگاه به وضعیت عمومی آن ها پی ببرید.با استفاده از Microsoft Excel و یا Microsoft PowePoint می توانید تمامی تحقیق ها و اندوخته های خود را به روایت تصویر برای همکاران و یا مهندسان دیگر به نمایش در آورید.با استفاده از Template های جدیدی که در نسخه جدید Microsoft Word افزوده شده است می توانید اسنادی به صورت فوق العاده حرفه ای و مطابق با استاندارد های روز جهان ایجاد نمایید. تفاوت نسخه Plus با دیگر نسخه ها در این است ، که در این نسخه تمامی پکیج هایی که در مجموعه آفیس باید باشد ، به طور کامل و به صورت نهایی با تمامی Template ها موجود می باشد.

 

Microsoft Office 2010 Update July 2014 cover دانلود آفیس ۲۰۱۰ آپدیت شده تا تاریخ جولای ۲۰۱۴ – Microsoft Office Professional Plus 2010 July 2014

 

reza بازدید : 1158 نظرات (0)

 

 

دانلود The Message 1977 - فیلم محمد رسول الله (دوبله فارسی)

(93/1/5) تغییرات:

نسخه دوبله فارسی با کیفیت 1080p اضافه شد.
صوت دوبله به صورت جداگانه اضافه شد.

خلاصه داستان: این فیلم داستان زندگی حضرت محمد (ص) را بیان می کند و چگونگی پیدایش اسلام ...

فیلم سینمایی «الرساله» ساخته کارگردان سوری تبار که با نام «محمد رسول الله» (ص) در ایران به نمایش گذاشته شد، تاکنون در طی ۴ دهه توانسته است همچنان مخاطبان خود را در پای تصاویر جذاب و زیبای خود مجذوب سازد. این فیلم با بازیگری شخصیت‌ معروف هالیوودی نظیر «آنتونی کوئین» در نقش حضرت حمزه و «ایرناپاپاس» درنقش هند و دیگر بازیگران و موسیقی متن،‌ ساخته «ژار» آهنگساز فرانسوی، برجسته‌ترین فعالیت هنری «عقاد» شناخته می شود.

تعداد صفحات : 216

اطلاعات کاربری
بک لینک