loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 849 نظرات (0)
دانلود مداحی حاج محمود کریمی به مناسبت شب های قدر
(94/4/14) تغییرات:

مداحی جدید اضافه گردید.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) و شبهای قدر، در مجموعه ی حاضر مداحی های حاج محمود کریمی به همین مناسبت گردآوری شده است.

ز مردم دل بکن یاد خدا کن / خدا را وقت تنهایی صدا کن
در آن حالت که اشکت می چکد گرم /  غنیمت دان و ما را هم دعا کن ...
reza بازدید : 1404 نظرات (0)

با عرض تبریک و تهنیت فروان خدمت شما کاربران عزیز دانلودها به مناسب فرا رسیدن میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر مجموعه مولودی با صدای مداح اهل بیت حاج محمود کریمی را برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه شامل بهترین گلچین از سال های اخیرمی باشد که مجموعا شامل ۳۰ فایل مولودی می باشد.

reza بازدید : 1561 نظرات (0)
دانلود مداحی به مناسبت دهه فاطمیه (س)

ایام سوگواری دهه فاطمیه و شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) به تمامی مسلمانان تسلیت عرض می نماییم.

سرفصل کتاب آفرینش زهرا ست         روح ادب وکمال و بینش زهراست
روزی که گشایند در باغ بهشت           مسئول گزینش و پذیرش زهراست
reza بازدید : 719 نظرات (1)
دانلود قران صوتی به همراه ترجمه فارسی آیه به آیه
(93/8/19) تغییرات:

مجموعه "ترتیل با خلیفه الطنیجی، ترجمه فولادوند با صدای هدایت فر" اضافه گردید!

زندگی روزمره کنونی و گرفتاری های موجود به قدری باعث سرگرمی شده است که فرصت کمی جهت خواندن قران و بهره گیری از ایات هدایتگر آن دست می دهد.
از طرفی روزانه زمان های تلف شده زیادی هست که مجبور به گذاراندن آن هستیم، مدت زمانی که از خانه تا محل کار، گاه مجبور به گذاران ساعت ها در اتومبیل، اتوبوس و یا مترو  هستیم. در این زمان ها می توانیم با گوش فرا دادن به آیات قران هم با قرآن نزدیکتر شویم و بهترین استفاده را از این زمان ها ببریم.
اکثر فایل های صوتی موجود از تلاوت قران فاقد ترجمه هستند و همچنین کیفیت صدای بالایی ندارند و همین باعث می شود به دلیل عدم فهم دقیق پیام آیه برای ما فارسی زبانان پس از مدتی گوش دادن به آن برایمان کمی خسته کننده شود. 

reza بازدید : 349 نظرات (0)

 فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت  قرار بگیرد. مراسم شب هفتم محرم ۹۳ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

|هیئت ثارالله به پست اضافه شد|

 

moharram1436 cover shab07 مراسم شب هفتم محرم 93 با مداحی حاج محمود کریمی

reza بازدید : 519 نظرات (0)

 فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم وبسایت دانلودها قرار بگیرد. مراسم شب اول محرم ۹۳ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

 

moharram1436 cover shab01 مراسم شب اول محرم ۹3 با مداحی حاج محمود کریمی

reza بازدید : 1236 نظرات (0)

سعی شده است مجموعه تمامی مداحی های مداح اهل بیت حاج محمود کریمی که در محرم سال گذشته 92 از روز اول محرم تا روز تاسوعا و عاشورا اجرا شده اماده دانلود شود ,تمامی مداحی های این مجموعه با کیفیت MP3 و به شکل دانلود تک به تک تمامی مداحی ها و همچنین برای رفاه حال کسانی که علاقه مندند همه فایل ها را یکجا دانلود کنند همه مداحی ها در یک فایل فشرده شده اماده دانلود است.حاج محود کریمی , نوحه محرم 92,دانلود اهنگ های محرم

اطلاعات کاربری
بک لینک