loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 1653 نظرات (0)

Mad Max یک عنوان سوم شخص جهان آزاد است که بر مبنای نبرد بوسیله ی خودرو طرحی شده، اساس طرحی این عنوان سری فیلم های Mad Max می باشد. در ابتدا به نظر می رسید که Mad Max ادامه ای بر فیلم  Mad Max : Fury Road  می باشد اما صحت این مطلب رد شد و استودیوی سازنده ی بازی اعلام کرد که این بازی دارای داستانی کاملا مجزا و به صورت کاملا جداگانه می باشد. داستان بازی پس از غارت کردن خودروی مکس یعنی “ردگیر وی هشت” رقم می خورد. مکس برای بازپس گرفتن خودروی افسانه ای خود به سفری طولانی و پرمخاطره اقدام می نماید. طی روند بازی مکس با شخصیت Chumbucket آشنا می شود. Chumbucket دانشمند دیوانه و گوژپشتی می باشد که وظیفه ی ارتقای خودروی جدید مکس یعنی magnum Opus را بر عهده دارد. مکس در مسیری که طی می نماید با دوستان و دشمنان فراوانی روبه رو می شود. او در جست و جوی محلی با نام “دشت خاموشی ها” می باشد که آنجا را مکانی برای تسلی دادن به جنون خود می یابد.

Mad Max pc cover small دانلود بازی Mad Max برای PC

reza بازدید : 1263 نظرات (0)

Pro Evolution Soccer امسال جشن ۲۰ سالگی سری را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت کونامی سعی کرده تا با قدرت بیشتری نسخه‌ی جدید را وارد بازار کند و طرفدارهای قدیمی سری را راضی کند. در طی سال‌های گذشته و از سال ۲۰۰۸ شاهد افت این سری و جا ماندن آن از رقابت با سری FIFA بودیم. کونامی هر سال تغییرات گسترده‌ای را در بازی ایجاد می‌کرد تا اشتباهات سال گذشته‌ی خودش را جبران کند. غافل از این‌که در کنار تغییرات جدید، باز هم نکات منفی جدیدی را شاهد بودیم. متاسفانه طرفدارهای قسم خورده‌ی سری PES چشم خود را به روی ایرادهای بازی می‌بستند و هر سال از بازی راضی بودند. اما اگر بازی‌های قبلی را با دید فنی بررسی کنیم به عمق فاجعه پی می‌بریم. امسال نیز کونامی با همان وعده‌های تکراری بازگشته و ما نمی‌دانیم که باید به آن‌ها اعتماد کنیم یا خیر! بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده است. همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است. 

PES 16 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC

reza بازدید : 1737 نظرات (0)
دانلود Autobahn Police Simulator - بازی شبیه ساز پلیس اتوبان

شبیه ساز پلیس بزرگراه اولین بازی شبیه سازی است که تصویر کاملی از زندگی کاری یک پلیس بزرگراه در کشور آلمان را بازتاب می دهد. بازیکن وظیفه دارد تا در مراحل متعدد اعمال نظم و قانون را در سریعترین جاده های اروپا انجام دهد. در کنار 40 مرحله در حیطه وظایف یک پلیس اتوبان شما می توانید در بخش "بازی آزاد" نیز به انجام بازی بپردازید. در این حالت بی سیم برای شما ماموریت های تصادفی می سازد که شما آزادید قبول کنید یا خیر ، در کل این بخش شمال 100 نوع مراحل مختلف است که در مکان و زمان مختلف به صورت تصادفی انجام می پذیرد. تصادفات می توانید شدید یا عادی باشد ، همچنین امکان دارد یک طرف تصادف خودروی سنگین باشد. در تمام تصادفات با صحنه های عادی مانند نیروی های آتشنشانی ، اورژانس و پلیس روبرو خواهید شد که بازسازی کامل صحنه یک تصادف واقعی است. شما به عنوان پلیس باید خودروی های خاطی را متوقف کنید و اگر به فرمان پلیس عمل نکنند با تعقیب گریز باید آن ها را اعمال قانون کنید. راننده خودرو ها باید در شرایط عادی باشند و تمامی اجزای خودروی آن ها چک شود. 

reza بازدید : 1721 نظرات (0)

بدون شک عنوان Final Fantasy Type-0 HD یکی از پر طرفدار ترین بازی های سبک RPG است. بازی Final Fantasy Type-0 HD نسخه نسل هشتمی از بازی Final Fantasy Type-0 است که برای PSP منتشر شد و هم اکنون برای کنسول های PlayStation 4 و Xbox One, PC عرضه شده است. در بین نمرات نسخه ی PS4 بازی، نمره ی ۸۰ وب سایت IGN چشم نوازی می کند. هم چنین وب سایت Multiplayer هم نمره ی ۸۰ را لایق بازی دانست. از دیگر نمرات مهم بازی می توان به نمره ی ۹۰ وب سایت GamesBeat اشاره کرد. به علاوه وب سایت Game Informer برای بازی نمره ی ۶۰ را در نظر گرفت. وب سایت Hardcore Gamer هم نمره ای ببهتر از ۵۰ را لایق بازی ندانست.

FINAL FANTASY TYPE 0 HD PC-CODEX

 

FINAL FANTASY TYPE 0 HD pc cover small دانلود بازی FINAL FANTASY TYPE 0 HD برای PC

reza بازدید : 10163 نظرات (0)

اتفاقات این نسخه بعد از وقایع آرکم سیتی (Arkham City) اتفاق می افتد. یک سال بعد از مرگ جوکر، بتمن که در نبود رقیب همیشگی خود دوباره به میدان بازگشته است. در این حال جمعی از دشمنان اصلی بتمن، یعنی Two-Face، Penguin و Harley Quinn نیز این فرصت را پیدا کرده اند که هر یک به دلیل خاص خود، باهم دیگر علیه بتمن متحد شوند. اما تهدید دیگری نیز متوجه شهر گاتام است. Scarecrow (مترسک) در شب هالووین، با گاز و بمب های ترس جدید خود، شهر را مورد تهدید قرار می دهد. این اتفاق باعث خارج شدن ۶ میلیون نفر از شهر گاتام می شود و حال بتمن به همراه پلیسی که تعداد نیروهایش به شدت کم شده است، باید گاتام را که از خلافکاران پر شده است، نجات دهند. ولی همه چیز به این جا ختم نمی شود. بتمن، حال باید با دشمن جدیدی رو به رو شود… Arkham Knight. Arkham Knight، برای اولین بار وارد سری بتمن شده است و قبل از این عنوان در هیچ کمیک، فیلم یا بازی ایفای نقش نکرده است. به اعتقاد طرفداران بازی، این شخصیت احتمالا دشمن اصلی بتمن در این عنوان خواهد بود و گواه آن نیز قرار گرفتن نام این شخصیت بر بازی است. به هر حال چیز زیادی در مورد ماهیت این شخصیت در دسترس نیست. تنها چیزی که می دانیم، این است که بر روی لباس این شخصیت، علامت Arkham Asylum حک شده است. لباس این شخصیت، به نوعی حالت نظامی لباس بتمن است. Arkham Knight اطلاعات زیادی در مورد بتمن دارد و علیرغم این که متحد Scarecrow است ولی دلایل شخصی خودش را برای کشتن بتمن دارد.

Batman Arkham Knight PC-CPY

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه کرک شده بازی|

 

Batman Arkham Knight pc cover small دانلود بازی Batman Arkham Knight برای PC

reza بازدید : 1886 نظرات (0)

زمانی که مردم کاملا فراموش کرده اند که بر روی زمینی زندگی می کنند که پادشاهی غول پیکر در آن دفن شده است. کاملا غافل شده اند از اینکه ممکن است سپاهیان او به زمین بیایند و معبود خود را از زندان رهایی دهند. مردم در  گناهان خود غرق شده اند و دیگر هیچ چیزی برای آنان اهمیت ندارد. طبق این افسانه در گذشته کسانی که گناهی  مرتکب انجام می دادند صاحب یک خالکوبی بر روی بدن خود میشدند که نشان میداد چه گناهی کرده اند. در این بین شخصیت داستان ما Hyrkan نام دارد که مردم شهر او را با لقب شیطان صدا می زنند. او یکی از گناه کار ترین انسان های روی زمین است و تمام بدنش را خال کوبی برگرفته و گناهی وجود ندارد که تا به حال مرتکب نشده باشد. حال نیرو های شیطانی از غفلت مردم استفاده می کنند و برای آزاد کردن معبود خویش به زمین حمله ور می شوند. در این بین زمینیان به دنبال فردی قهرمان و پاک هستند تا او را به جنگ با این موجودات بفرستند ولی دیگر کسی با این مشخصات در زمین وجود ندارد. تمام دنیا را گناه و پلیدی فرا گرفته و تنها راه حل این است که بدترین انسان ها را به جنگ بدترین موجودات بفرستیم. شیطانی در بدن انسان در برابر شیطاینی آسمانی. داستان بازی پتانسیل بالایی دارد و درصورت پیاده سازی درست آن شاهد داستانی عمیق و جذاب خواهیم بود. 

Lords Of The Fallen pc cover small دانلود بازی Lords of Fallen برای PC

reza بازدید : 2337 نظرات (0)

بازی Grand Theft Auto V به تازگی و پس از مدت ها توسط استودیو Rockstar برای PC نیز منتشر شد . این بازی که با سر و صداهای زیادی از جانب گیمران PC روبه رو بود بالاخره راکستار را قانع کرد تا با تغییرات زیادی این بازی را برای این پلتفرم عرضه کند . از تغییرات گرافیکی که در این نسخه از بازی انجام شده است می توان به اجرای آن بر روی کامپیوتر با کیفیت 4K اشاره کرد . ولی از آنجا که نسخه کرک شده ی بازی ها در بیشتر مواقع با مشکلاتی روبه رو هستند این بازی هم از این قاعده مثتثنی نمی باشد از این رو تصمیم بر آن شد تا در این پست تمام مشکلاتی که ممکن است کاربران با آن روبه رو شوند را به صورت مفصل توضیح دهیم . در ابتدا به سیستم مورد نیاز بازی می پردازیم :

reza بازدید : 1503 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Lords of Football یکی از بازی های سبک شبیه ساز , ورزشی و استراتژیک است که توسط Geniaware Srl طراحی و ساخته شده و در سال 2013 توسط کمپانی Fish Eagle برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . یک فوتبالیست چگونه زندگی می کند؟ اگر می خواهید با زندگی یک فوتبالیست آشنا شوید و روزمرگی او را تجربه کنید ، می توانید پادشاهان فوتبال Lords of Football را بازی کنید. بازیکن در یکی از کشورهای انگلیس ، فرانسه ، اسپانیا ، آلمان بازی خود را آغاز می کند. هدف بازیکن قهرمانی در سوپرجام اروپاست. لیگ ها و جام های بازی پادشاهان فوتبال ، شبیه سازی شده دنیای واقعی است . دعوای بین بازیکنان ، قرارهای بعد از تمرین و مسابقات ، آشنایی با ورزشکاران دیگر ، روبه رو شدن با طرفداران و… از امکانات فراوان بازی است . به معنایی دیگر , بازی Lords of Football یک سیمز فوتبالی است و بازیکن باید مراقب سیمز خود باشد تا وی بتواند تمرینات خود را با موفقیت و روحیه بالا به پایان برساند و به قهرمانی در لیگ دست یابد . باید هر روز در تمرینات حاضر شوید و از اختلاف با هم تیمی های خود و خصوصا مربی تیم خودداری کنید. اگر مشکلی پیش بیاید شما را از تیم اخراج می کنند و مجبور هستید به یک تیم دسته پایین تر بروید . زمان زندگی سیمز پادشاهان فوتبال , مثل دنیای واقعی است.  در روز به تمرین می پردازد و در شب به گردش و تفریح . بازی در عین ورزشی بودن مسائل اجتماعی هم دارد به عنوان مثال چگونه باید با هواداران تیم خصوصا بعد از باخت روبرو شد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید 

reza بازدید : 2320 نظرات (0)

بازی کامپیوتر Game of Thrones Episode 5 یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Telltale Games طراحی و ساخته شده و به تازگی قسمت پنجم آن با نام A Nest of Vipers توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در قسمت پنجم , اعمال هر فورستر برای بقای خانه بسیار حیاتی است . حال Rodrik و Glenmore متحد شده اند و حواس خود را برای دفاع از Whitehills متمرکز کرده اند غافل از آنکه تهدیدی برزرگتر آنها را نظاره می کند , Ramsay Snow . هزاران مایا آنطرف تر در دریای Narrow واقع در Essos , حال Meereen به عنوان یک شهر آزاد شناخته می شود , Asher به امنیت ارتش را تامین کرده و سعی می کند به خانه بازگردد و خانواده خود را نجات دهد . در سرزمین های پادشاهی , فعالیت های Mira از دید Margaery Tyrell پنهان نمی ماند و به تازگی سرسی متوجه شده است که handmaiden می تواند به او در بازی های سیاسی کمک کند . فراتر از دیوار , متحدان Jared تمایلی برای کمک به شمالی ها ندارند اما تمامی آنها حالا یک دشمن منشترک دارند و به زودی زمستان فرا می رسد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید 

reza بازدید : 1619 نظرات (0)
دانلود Rocket League - بازی لیگ فوتبال خودروها

Rocket League یک بازی پر جنب و جوش و پر برخورد است که شما را به زمین فوتبال می برد. اما نه زمین ها و استادیوم های فوتبالی که در بازی هایی چون PES و یا FIFA شاهد آن ها هستیم. در این زمین های سرسخت شما با خودروی خود وارد میدان می شوید و مسابقه می دهید! فوتبال بازی کردن با خودروهای جنگی در جای خود کاملا عجیب و البته هیجان انگیز است. اما چیزی که هیجان این بازی را دو چندان می کند این است که این خودروها، ماشین هایی معمولی نیستند. در آن ها نه تنها از کمک فنر هایی استفاده شده است که به طرز غیر قابل باوری کارآمد و خوب هستند، بلکه آن ها مجهز به راکت هم شده اند! این راکت ها در کنار این که به شما امکان دستیابی به سرعت صوت را می دهند، این امکان را فراهم می کنند که بتوانید با آن ها حرکات آکروباتیک هم انجام دهید و در هوا هم دروازه تیم مقابل را تهدید کنید!

reza بازدید : 845 نظرات (0)

بازی pes 2016 برای کامپیوتر

بازی کامپیوتر Pro Evolution Soccer 2016 یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط Konami طراحی و ساخته شده و قرار است در سپتامبر 2015 برای پلتفرم PC به بازار عرضه گردد . سرانجام رقیب همیشگی فیفا یعنی PES 2016 به طور رسمی در 20امین سالگرد سری بازی های PES معرفی شد و قرار است در 18 سپتامبر 2015 به بازار عرضه گردد . در همان روز معرفی بازی , فهرستی از جزئیات و پیشرفت های اتفاق افتاده در این نسخه توسط کمپانی کونامی منتشر گردید که در ادامه می توانید مشاهده نمایید .

reza بازدید : 1089 نظرات (0)
دانلود F1 2015 - بازی مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک 2015

مثل یک قهرمان فرمول یک برانید! تولید و انتشار بازی هایی همچون مجموعه بازی F1 که شبیه سازی رقابت های ورزشی را انجام می دهند، کار بسیار مشکلی است. زیرا این بازی ها فاقد داستان و سناریو هستند و نمی توانند با خلق داستان های جدید، نسخه های جدیدی را روانه بازار کنند. اضافه شدن ورزشکاران جدید و یا تغییر مکان آن ها در تیم ها و به روز رسانی لیگ ها هم یک نیاز کلی است و نمی توان از این موارد برای تبلیغ نسخه های جدید بازی ها استفاده چندانی نمود. در عوض این گونه شبیه سازی های ورزشی باید با استفاده از موتورهای جدید و بهبود فیزیک اشیاء، بهبود سبک بازی و تجربه بازیکن، افزایش قدرت گرافیکی و شبیه تر کردن بازی به واقعیت و البته رفع مشکلات گزارش شده در نسخه های قبلی، نسخه جدیدی از بازی را طراحی کنند. سازندگان مجموعه بازی F1 برای معرفی نسخه 2015 بازی خود، بیشتر بر روی مواردی چون استفاده از موتور بازی سازی قدرتمند و نحوه گزارش کاملا جدید، تاکید داشته اند. نکاتی که باعث می شوند بازی بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود و حس رانندگی واقعی با یک خودروی ویژه مسابقه ای در رقابت های بزرگ فرمول یک، بیش از همیشه به بازیکنان القا شود.

reza بازدید : 865 نظرات (0)
دانلود Farm Expert 2016 - بازی متخصص مزرعه داری 2016

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که از زندگی پر مشغله، ماشینی و پر از آلودگی شهری دور شوید و سری به روستاها بزنید؟ اگر وقت این کار را ندارید؛ می توانید خود را با نسخه 2016 بازی Farm Expert سرگرم کنید! Farm Expert شما را به دل روستا می برد، جایی که مزرعه ای بزرگ به شما سپرده می شود و شما مسئولیت کامل آن را بر عهده خواهید گرفت. مدیریت مزرعه، زراعت، کاشت، نگهداری و پرورش حیوانات و همچنین خرید لوازم و قطعات مورد نیاز و فروش محصولاتی که تولید نموده اید از جمله کارهایی است که می توانید در این بازی انجام دهید.

reza بازدید : 1135 نظرات (0)
دانلود The Talos Principle - بازی اصول تیلوس

همواره با وجود بازی های بزرگ در ژانرهای جذابی مثل نقش آفرینی، اکشن، ماجرایی و مسابقه ای، بیشتر بازیکنان به سمت بازی های موجود در این ژانرها جذب می شوند و شرکت های بزرگ بازی سازی هم با توجه به این موضوع و با سنجش گرایش بازار، اقدام به تولید بازی هایی می کنند که در گستره این ژانرها قرار داشته باشد. در این بین ژانرهایی مثل پازل در سایه ژانرهای پرطرفدارتر قرار می گیرند و معمولا بازی های ساخته شده در این ژانرها، کیفیتی مشابه با ژانرهای پرطرفدارتر ندارند و مطمئنا با استقبال کمتری رو به رو می شوند. اما The Talos Principle که یک بازی معمایی و جورچینی (Puzzle) با زاویه دید اول شخص است، نه تنها توانسته است خود را از زیر سایه بازی های ژانرهای اکشن و یا نقش آفرینی بیرون کشد، بلکه نام خود را به عنوان یکی از بهترین و خوش ساخت ترین بازی های سال 2014 میلادی ثبت نموده است. در این بازی علاوه بر معماها و جورچین های معمول و چالش برانگیز، معماهای علمی تخیلی و معماهایی در مورد فلسفه وجود دارند که واقعا ذهن بازیکن را درگیر می کنند و او را به فکر فرو می برند.
این بازی معمایی توانسته است نمره های بسیار خوبی از سایت های نقد بازی ها دریافت کند و در نمایشگاه E3 سال 2014، به عنوان یکی از بهترین بازی ها شناخته شد.

reza بازدید : 1352 نظرات (0)

Lethis – Path of Progress یک بازی در سبک قدیمی ۲بعدی در زمینه ی شهرسازی می باشد که در دنیایی با نام Lethis رخ می دهد. شما باید شهرها را ساخته و مدیریت کنید، منابع حیاتی را برای شهرنشینان خود مهیا کنید هم چنین مطمئن باشید که تعداد کافی کارگر در خط های تولید شما وجود دارند تا این محصولات را به دست مردم برسانند. با سایر شهرها به تجارت بپردازید، درخواست های امپراطوری را با افتخار انجام داده و باعث شادی مردم شهرهای خود شوید.

Lethis Path of Progress PC-SKIDROW

 

Lethis Path of Progress screenshots pc cover small دانلود بازی Lethis Path of Progress برای PC

تعداد صفحات : 14

اطلاعات کاربری
بک لینک