loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 25543 نظرات (5)

دانلود کلیپ tarihten dogaya با کیفیت 4K ULTRA HDدانلود کلیپalanya با کیفیت 4K ULTRA HD

رزولوشن : 3840x2160

حجم فایل: 4 گیگابایت

فرمت : MP4

عمق بیت  : 10 bits

ویدئو ارائه شده توسط ال جی از alanya  ترکیه تحت عنوان " از طبیعت به تاریخ"  برای تلویزیون های 4K ضبط شده با دوربین های RED EPIC با کیفیت 4K ULTRA HD

۴کی (به انگلیسی: 4K) یک وضوح تصویری استاندارد در فیلمبرداری و کارت گرافیک رایانهاست. تعداد پیکسل‌های فرمت ۴کی چهار برابر فرمت فول اچ‌دی است. اما استاندارد UHD دقیقا سایز ۳۸۴۰×۲۱۶۰ است. در مقایسه با استاندارد قبلی HD که ۱۹۲۰×۱۰۸۰ بود، ۴K دقیقا سایز و عمقی ۲ برابررا دارا می باشد. وضوح این فرمت ۴۰۰۰ پیکسل در هر رزولوشن افقی است این رزولوشن تصویر فقط در تلویزیون های با رزولوشن 4K قابل پخش میباشد .همچنین در گوشی و تبلت های با صفحه نمایش QUAD HD نیز قابلیت پخش دارند.جهت پخش در کامپیوتر با CPU و کارت گرافیک قدرتمند روان و با حداکثر کیفیت پخش خواهد شد

 

 

با توجه به بیت ریت فوق العاده بالای این دمو بهتر است برای پخش آن در تلویزیون از فلش یا هارد با سرعت بالا استفاده کنید.

 

 

دانلود رایگان از تیز فایل

 

 

 

دانلود از آپلود بوی ( فقط با اکانت دانلود آپلود بوی)

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

این نظر توسط رز فیلم در تاریخ 1399/04/23 و 4:23 دقیقه ارسال شده است

آخرین اخبار سینما ایران و جهان را از رز فیلم بخواهید جدیدترین خبرهای مربوط به سلبریتی ها و بازیگران مشهور سینمای ایران و جهان و حواشی آنها در بروزترین مجموعه خبری سینما (رزفیلم)
اگر میخوای بدونی بازیگرهای هالیوود زندگی شخصیشون چطور میگذره یا حتی میخوای از افراد مشهور سینمای ایران خبر داشته باشی حتما حتما خبرشون رو داخل رز فیلم پیدا میکنی.
حواشی داغ سینما در رزفیلم

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط پیچ و مهره در تاریخ 1395/10/14 و 16:54 دقیقه ارسال شده است

خووب بود

این نظر توسط سالار در تاریخ 1395/08/13 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

با تشکر از ویدیوها برای دانلودش مجبور شدم چند روز وقت بگذارم
خواهشی که داشتم بیشتر ویدیو های 4k بگذارین
و ویدیوهای 4k از خوراکی غذا یا اشپذی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک