loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 1004 نظرات (0)
DEER HUNTER 2014
  

شما با یک بازی شبیه ساز شکار در سبک شوتر اول شخص برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید که توانسته است امتیاز بالایی را در گوگل پلی کسب کند. این بازی نسخه جدید این سری بازی ها می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. سفر خود را از شمال غربی اقیانوس آرام به شمال امریکا تا ساوانا آفریقا مرکزی ادامه دهید و حیوانات مختلف، عجیب و غریب را شکار کنید. در محیط های گوناگون و مختلف که بیش از ۱۰۰ جانور مختلف وجود دارند شکار خود را آغاز کنید و تا می توانید حیوانات ارزشمند بیشتری شکار کنید. با گذشت مراحل می توانید سلاح های خود را سفارشی سازی کنید و تجهیزات خود را ارتقا دهید. بازی دارای گرافیکی بالا و با کیفیتی می باشد.

reza بازدید : 1027 نظرات (0)
دانلود بازی Major Mayhem
 

الان دیگه انقد، بازی های اکشن برای سیستم عامل های همراه، زیاد شده که اکثر استودیوهای بازی سازی برای موفقیت بازی هاشون در این سبک ، دنبال ایده و گیم پلی های جدید، می گردن.

 Major Mayhemهم نسبت به بازی های دیگه ی این سبک؛ گیم پلی متفاوتی داره؛ همینطور که می بینین؛ 4 حالت مختلف در بازی وجود داره که برای شروع، فقط حالت classic ش قابل بازی کردنه ُ برای باز کردن بقیه ، باید از امتیازایی که در بازی می گیرین؛ استفاده کنین.

در هر مرحله از بازی ؛ یه هلی کوپتر، شما رو  وارد منطقه ی جنگی می کنه. حالا برای نابود کردن دشمناتون ؛ می تونید پشت صخره یا ساختمون هایی که در مسیر قرار داره ، پناه بگیرین و به اونا تیراندازی کنین  این وسط، گروگان هایی هم  وجود دارن که باید نجات شون بدین. 
کلی سلاح  و قدرت های مختلف هم در بازی وجود داره که می تونید اونا رو با امتیازایی که در هر مرحله گرفتین؛ بخرید. 

reza بازدید : 935 نظرات (0)

Vainglory 1.7.0 icon

خود را برای یک بازی فوق العاده زیبا در سبک بازی های RPG برای سیستم عامل اندروید آماده کنید. با کنترل های رعد و برقی که در اختیار دارید و قدرتی که از کریستال سرچشمه می گیرد می توانید در یک چشم به هم زدن دشمنان را با خاک یکسان کرده و قدرت خود را به همه ثابت نمایید. در این بازی شما در نقش یک قهرمان قدرتمند ظاهر می شوید. بازی دارای گرافیکی خوب و محیطی زیبا می باشد که لذت بازی کردن را دو چندان می کند.

reza بازدید : 903 نظرات (0)

 

Paranormal Pursuit Free 1.3 icon

شما با یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید که توسط کمپانی Alawar Entertainment, Inc منتشر شده است. این بازی زیبا و جذاب در سبک بازی های فکری و معمایی می باشد که حسابی شما را سرگرم خواهد کرد، همچنین بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و جذابی می باشد که لذت بازی کردن را دو چندان خواهد کرد. پسری جوان دارای قدرت های فوق بشری بسیاری می باشد که که سیاستمداران و افراد مهم قصد دارند او را نابود کنند و قدرت های او را از بین ببرند. در این بازی شما باید با حل پازل، معما ها و پیدا کردن سر نخ های بسیار راهی برای محافظت از جان این پسر بچه و قدرت هایش پیدا کنید و او را از خطرات و افرادی که قصد کشتن او را دارند دور نگه دارید. بازی دارای داستانی بسیار زیبا و گیرا می باشد که ساعت می تواند شما را سرگرم کند.

reza بازدید : 941 نظرات (0)
دانلود بازی ماشین اندروید

بازی جدید 3 Speed Racing Ultimate یک بازی بسیار هیجانی در سبک ماشین سواری که به تازگی توسط استدیو بازی سازی Dream-Up برای سیستم عامل های آی او اس و اندروید منتشر شده است . شما در این بازی وظیفه ی هدایت اتومبیل خود را بر عهده دارید که با انتخاب کردن آن می توانید با رقبای خود به رقابت بپردازید . بازی 3 Speed Racing Ultimate دارای 8 ماشین می باشد که شما باید رانندگانی برای آن ها انتخاب کنید و آن ها را به چالش بکشانید . شما در این بازی می توانید با شرکت کردن در تورنومنت های مختلف پول های بیشتری را بدست آورید و به ارتقاء و سفارشی ساختن آن ها بپردازید . بازی 3 Speed Racing Ultimate در گوگل پلی رایگان عرضه شده است ولی در اپ استور قیمت 1.29 دلار را دارا می باشد

reza بازدید : 991 نظرات (0)

Smurfs' Village SmurfsAndroid icon

Smurfs Village بازی جدید در سبک استراتژی برای اندروید است . در این بازی باید برای موجودات بامزه ابی رنگ به اسم اسمورف ها دهکده بنا کنید تا بتوانند در کنار یکدیگر زندگی کنند . همچنین باید برای آن ها پل ، ساختمان ، زمین های کشاورزی و … بنا کنید تا تعداد و جمعیت اسمورف ها زیاد تر شود . بازی Smurfs Village را میتوانید هم به صورت آنلاین با دوستانتان نیز انجام دهید و گرفیک این بازی سه بعدیست و گرافیک نسبتا بالایی دارد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

reza بازدید : 1349 نظرات (0)

Fast & Furious: Legacy

بیشتر شما با نام آشنای سریع و خشن یا  fast & furious آشنا هستید و کمتر کسی پیدا می شود که سری فیلمهای سریع و خشن را ندیده باشد. اکنون بازی ای جدید از این سری توسط شرکت Kabam برای سیستم عالم انردوید منتشر شده است. این بازی همانطور که از اسمش پیداست در سبک بازی های مسابقه ای اتومبیلرانی می باشد که در آن اوج هیجان و سرعت را تجربه خواهید کرد. وارد دنیای رالی خیابانی شوید و به رقابت های نفس گیر و سریع بپردازید. بازی دارای گرافیکی بالا می باشد و حس خوب مسابقات رالی را به شما منتقل خواهد کرد. بازی دارای افکت های بسیار واقعی و جذاب می باشد که می توان به افکت های تصادف و صحنه های رقابتی اشاره کرد. علاوه بر موارد گفته شده مراحل بازی بر اساس داستان بازی پیش می رود و شما با پشت سر گذاشتن هر مرحله داستانی از بازی را متوجه خواهید شد. همچنین در این بازی قادر خواهید بود با کسب امتیاز ماشین های خود را ارتقا دهید و به مسابقه بپردازید.

reza بازدید : 852 نظرات (0)

Rise of Darkness 1.2.39662 icon

شما با یک بازی سرگرم کننده همراه با گیم پلی بسیار اعتیادآور برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. بازی در سبک بازی های نقش آفرینی و اکشن می باشد که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. بازی دارای گرافیکی بالا و جذابی می باشد که لذت بازی کردن را دو چندان خواهد کرد. داستان بازی از این قرار است، از زمان حمله عالم اموات، جهان دچار هرج و مرج شدیدی شده است. تنها راه بازگرداندن نظم و ارامش دوباره به جهان در یک کریستال باستانی می باشد که توسط شیاطین باستان طلسم شده است. شما به عنوان قهرمان بازی باید به دنبال این کریستال ارزشمند بروید و پس از یافتن کریستال طلسم آن را نابود سازید تا قدرت نهفته شده در آن آزاد شود. پس از ازاد شدن قدرت نهفته شده در کریستال شما میتوانید شیاطین را کنترل کنید و آن ها را برای همیشه نابود سازید.

reza بازدید : 751 نظرات (0)

پرندگان خشمگین حماسه

اندروید به ورژن 1.2.9

 

بله بالاخره پس از مدت ها انتظار امروز نسخه ی حماسی بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین با نامAngry Birds Epic از استودیوی بازیسازی Rovio Mobile به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید تا بار دیگر کاربران دوستدار بازی های پرندگان عصبانی به وجد بیایند! این بار بر خلاف نسخه های پیشین پرندگان عصبانی در قالب یک نبرد حماسی آن هم با سلاح های جنگی به گوشی های اندرویدی می آیند، نبردی بین دو گروه خوک های سبز و پرندگان عصبانی در گرفته است و شما می بایستی که رهبری گروه خود را در دست بگیرید و سعی کنید با اتخاذ استراتژی صحیح رقیب را شکست دهید! تنوع شخصیت ها نسبت به بازی های قبل پرندگان عصبانی بیشتر شده که از جمله آن ها خوک جادوگر، خوک شاه و شاهزاده خوک هستند و این بازی فوق العاده زیبا را به همه ی دوستداران بازی های پرندگان عصبانی پیشنهاد می دهیم! گرافیک خیره کننده ی اچ دی، صداگذاری بسیار مهیج و تنوع پرندگان نسبت به قبل همگی در بازیAngry Birds Epic دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی سبک Role Playing و RPG را تجربه نمایید! 
reza بازدید : 901 نظرات (0)

Subway Surfers

 نسخه اندروید به 1.42.1

Subway Surfers بازی جدیدی است که با همه بازی هایی که انجام داده اید متفاوت است. شما در مترو هستید و باید روی ریل های مترو با تخته موج سواری فرار کنید! به Jake کمک کنید تا از دست کارآگاه بد‌اخلاق فرار کند. دقت کنید که در مقابل قطار‌هایی که به سوی شما می‌آیند جا خالی دهید.

reza بازدید : 792 نظرات (0)

اگر از طرفداران و علاقمندان به بازی های موتورسواری می باشید و میخواهید اوج هیجان در مسابقات موتورسواری را امتحان کنید این بازی زیبا را از دست ندهید. این بازی را میتوان یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید در این سبک دانست که تا کنون عرضه شده است. بازی در گوگل پلی توانسته است امتیاز بسیار بالایی را کسب کند. خود را آماده ماسبقاتی نفس گیر و چالش برانگیز موتور سواری کنید، در این بازی شرکت های مختلفی وجود دارند و می توانید از موتورهایی نظیر : Aprilia, Kawasaki, Honda, Ducati, Suzuki, MV Agusta, BMW استفاده نمایید. بازی دارای سه حالت مختلف قهرمانی، مسابقه سریع و حمله زمان برای بازی کردن می باشد. همچنین بازی دارای فیزیک واقع گرایانه و زیبایی می باشد که به شما حس تجربه یک مسابقه واقعی را خواهد داد.

reza بازدید : 985 نظرات (0)

Feed Me Oil 2 Guide 1.0.0 icon

شما با یک بازی معروف و محبوب طرف هستید که نسخه اول این بازی به محبوبیت زیادی رسید. این بازی فوق العاده در سبک بازی های پازل فانتزی می باشد، پس اگر به دنبال بازی ای پازلی می باشید این بازی بسیار زیبا را از دست ندهید.در نسخه دوم این بازی پر طرفدار نیز با تغییرات گسترده در گیم پلی و طراحی های گرافیکی روبرو هستید که می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود کند و از آن لذت ببرید. این بازی دارای تعداد زیادی مراحل متنوع، 4 محیط مختلف، گرافیک زیبا و فانتزی، طراحی بسیار زیبای اب و باد و .... می باشد.

reza بازدید : 915 نظرات (0)
Viber Wonderball 1.0 icon

شما با یکی دیگر از سری بازی های وایبر برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید یک بازی همراه با گیم پلی بسیار اعتیادآور و سرگرم کننده که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. این بازی توسط کمپانی معرف و مطرح وایبر برای اندروید منتشر شده است و توانسته است امتیاز بسیار بالایی را در گوگل پلی کسب کند. این بازی دارای سبکی بین پین بال و پازل می باشد و بدون شک شما را به چالش خواهد کشید. با دوستان خود در وایبر این بازی را انجام دهید و یک رقابت بی نظیر و چالش برانگیز سراسر از هیجان را تجربه نمایید و ببینید که چه کسی می تواند بالا ترین امتیاز ممکن را به دست آورد. بازی از گرافیکی فانتزی و کارتونی برخوردار می باشد.

reza بازدید : 961 نظرات (0)
bird vs zombies android 

 

شما با یک بازی همراه با گیم پلی ای شبیه به بازی بسیار معروف و محبوب گیاهان در برابر زامبی ها روبرو می باشید که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند. زامبی ها تمام دینا را فرا گرته اند در این بازی زیبا به عنوان پرنده، شما باید از آخرین سرزمین مادری خود حفاظت کنید و این زامبی ها را از بین ببرید. پس منتظر چه هستید؟ خود را آماده نبری بزرگ با زامبی های وحشی کنید. هرچه پرنده های بیشتری به هم وصل شوند، حمله قوی تر خواهد بود! ۳ پرنده می توانند یک تیم تشکیل دهند تا با گلوله های آتش به زامبی ها حمله کنند! یادتان باشد سکه هایی که پس از کشتن زامبی ها روی زمین می ریزند را بردارید. می توانید با سکه ها پرنده ها را قوی تر کنید، وسایل بخرید و دوستان جدیدی را باز کنید. بازی دارای گرافیکی کارتونی و فانتزی می باشد که شما را حسابی مجذوب خود خواهد کرد

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
بک لینک