loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 1413 نظرات (1)
دانلود Real Racing 2 v1.1.2 MacOSX - بازی مسابقه واقعی برای مک

 

بی شک Real Racing گرافیکی ترین ، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبلیرانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد. این کمپانی با عرضه ی نسخه ها فوق برای سیستم عامل های مک ، آیفون با استقبال بی نظیری روبرو شد .

reza بازدید : 15687 نظرات (0)

نسخه های کلاینت 2015 ویندوز .مک ولینوکس قرار گرقت

قابلیت انتقال فایل از گوشی به گوشی و کامپیوتر به گوشی و گوشی به کامپیوتر

نرمافزارشبیه zapyaبرای کامپیوتر

قبلا Zapya برای ارسال فایل ها با سرعت فوق العاده (150 مگابیت) و از درگاه وایرلس از یک گوشی به گوشی دیگر را معرفی کردی که مورد استقبال بالایی از طرف دوستان روبرو شد . در این پست قصد معرفی نرم افزاری دیگر با  نام SuperBeam WiFi Direct Share Pro را داریم که هم اکنون آخرین نسخه pro و آنلاک آن از طریق همین پست به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد . این نرم افزار  آسان ترین و سریع ترین نرم افزار جهت به اشتراک گذاری فایل های حجیم بین دستگاه های اندرویدی از طریق وایرلس و با سرعت بسیار بالا است که تقریبا در هیچ نرم افزار اندرویدی ای چنین قابلیتی وجود ندارد .

reza بازدید : 1108 نظرات (0)
دانلود Instastack v1.91 MacOSX - ابزار گشت و گذار اینستاگرام برای مک

 

Instastack ابزاری جالب برای کاربران اینستاگرم! یکی از بهترین راهها برای گشت و گذار در اینستاگرام است . ابزاری جدید برای کمک به شما در گشتن برای موضوع دلخواهی که درسر دارید روی مک بوکتان. گشتن برای عکسهای پر طرفدار و پر لایک هم از قابلیت های این ابزار است.

reza بازدید : 1203 نظرات (0)
دانلود  Mybrushes v1.50 MacOSX - نرم افزار نقاشی برای مک

 

 Mybrushes نرم افزاری قدرتمند قادر به خلق آثاری بی نظیر می باشد از قابلیت های نرم افزار می توان به نقاشی کشیدن، ویرایش تصاویر و اضافه کردن متون جذاب به تصاویر اشاره کرد. این نرم افزار دارای امکانات فوق العاده حر فه ای و کاربردی می باشد که شما را در ایجاد خلق آثار های هنری کمک می کند.

reza بازدید : 1213 نظرات (0)
دانلود SPlayerX v1.2.3 MacOSX - نرم افزار پلیر قدرتمند برای مک

 

 

از آنجایی که تعداد و تنوع برنامه های رسانه ای و پخش کننده ها بسیار زیاد می باشد و انتخاب یک پلیر خوب و قوی از بین ده ها پلیر برای کاربران مشکل است  SPlayerX یک دستگاه پخش رسانه ای کاملا کاربردیست که تقریبا قادر به پخش هر نوع از زیرنویسها و فایل های رسانه ای بوده و علاوه بر تمام قابلیت های معمولی را داراست .
reza بازدید : 753 نظرات (0)

به‌جرئت می‌توان گفت Parallels Desktop شناخته‌شده‌ترین ابزار بین کاربران مک برای نصب و راه‌اندازی سیستم‌عامل‌های دیگر در کنار مک است. در حقیقت کار اصلی Parallels Desktop اجرای همزمان یک یا چند سیستم‌عامل دیگر، مثل ویندوز، در همان محیط مک بدون نیاز به ریستارت کردن است. طبیعتاً بعد از بوت کردن سیستم‌عامل مورد نظرتان می‌توانید همه‌ی کارهایی که مجبور بودید با ریست کردن انجام دهید را همانجا و بدون نیاز به ریست کردن مک انجام دهید. نسخه‌ی ۸ این نرم‌افزار به‌گفته‌ی سازنده‌ی برنامه از جهات زیادی نسبت به‌نسخه‌ی قبلی بهبود داشته است، هم از نظر سرعت و هم از نظر سازگاری بیشتر سیستم‌عامل‌ها با یکدیگر.

 

Parallels Desktop 9.0.24237 نرم افزار اجرای همزمان ویندوز و مکینتاش Parallels Desktop 9.0.24237

reza بازدید : 1162 نظرات (0)
دانلود نرم افزار VirtualBox شبیه ساز ویندوز ها و سیستم عامل های مختلف

 

با استفاده از نرم افزار VirtualBox می توانید در سیستم خود چند سیستم عامل را نصب کنید و حتی چند ویندوز مختلف را در کنار هم در اختیار داشته باشید . این نرم افزار در ویندوز از نسخه ۹۵ تا ۸.۱ و همچنین سیستم های مکینتاش و سولاریس و لینوکس قابل اجراست و قابلیت نصب تمامی سیستم عامل ها به عنوان سیستم عامل شبیه سازی شده ، از سیستم عامل داس گرفته تا سیستم عامل های امروزی را داراست . اینتر فیس مرحله به مرحله ویرچوال باکس کار کردن با آن و ساخت سیستم مجازی را بسیار آسان کرده و منو های داخلی نرم افزار دسترسی کاربر را به تمامی امکانات نرم افزار با یک نگاه ساده میسر می کند .

reza بازدید : 1629 نظرات (0)
مک داری ؟... پس برو ادامه مطلب
دانلود مجموعه بهترین نرم افزارهای مکینتاش Best Mac Apps Collection

 

گاهی اوقات یافتن اپلیکیشن مناسب و کارآمد کار بسیار سختی است . همچنین با گسترش استفاده از کامپیوترهای مک در کشور و از آنجاییکه نرم افزارهای ویندوزی بر روی سیستم عامل Mac OS X اجرا نمی شوند ، نیاز مبرمی به نرم افزارهای قابل نصب بر روی این کامپیوترهای بی نظیر به وجود آمده است . عدم وجود محصولی جامع و مطمئن از نرم افزارهای مک مدیران سایت دانلود فارسی را بر آن داشت تا اقدام به جمع آوری این مجموعه برای کاربران سیستم عامل مک کنند . در این مقاله ۳۶ تا از بهترین نرم افزارهای سیستم عامل مکینتاش را که در حال حاضر فعال هستند و استفاده از تمامی امکاناتشان برای کاربران آزاد است ، برای شما گرد آوری کرده ایم تا شما عزیزان بتوانید با استفاده از این مجموعه نیازهای نرم افزاری خود را برطرف سازید . امیدواریم که این مجموعه بتواند مورد استفاده شما قرار گیرد .

reza بازدید : 669 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Parallels Desktop 10 شبیه ساز ویندوز در مکینتاش

 

نرم افزار Parallels Desktop 10 ابزاری کاربردی برای کاربران مکینتاش است که می توانند به راحتی نسخه های مختلف ویندوز را در سیستم عامل مک خود شبیه سازی کنند . در نسخه ۱۰ نرم افزار Parallels Desktop امکانت جدیدی قرار گرفته است . در این نسخه کاربر علاوه بر انجام کارهای ساده و سطحی توسط ویندوز شبیه سازی شده می تواند اعمال جدی تری را نیز انجام دهد . نرم افزار Parallels Desktop 10 می تواند صدای ۷.۱ را شبیه سازی کند و یا به دریافت رندر های سنگین بپردازد . نرم افزار Parallels Desktop 10 بصورت پیشفرض ویندوز ۸ و ۸.۱ را پشتیبانی می کند و علاوه را آن نسخه هاس قبلی ویندوز از جمله ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا ، ویندوز XP ، ویندوز ۹۸ ، لینوکس و حتی سیستم عامل گوگل کروم را تحت پوشش قرار داده است .

reza بازدید : 363 نظرات (0)

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی مک خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به OS X 10.7 و بالاتر نیاز دارید.

 

WeChat مسنجر WeChat v1.1.0.17 – مک

reza بازدید : 465 نظرات (0)
دانلود Line v3.7.6 MacOSX - برنامه چت برای مک

 

آیا تا به حال خواسته اید که با سیستم خود با دوستانتان در ارتباط باشید . برنامه Line این نیاز شما را برطرف می نمایید . این برنامه به شما اجازه می دهد تا فایل های خود را ارسال و عکس ، فیلم را به اشتراک بگذارید و همچنین تماس صوتی و تماس تصویری با دوستانتان داشته باشید.

reza بازدید : 705 نظرات (0)
دانلود Macpaw Clean My Mac V2.5.5 MacOSX - حذف فایل های بی مصرف از مک

 

Macpaw Clean My Mac نام نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید یک رایانه تکانی درست و حسابی انجام دهید. این نرم افزار به شما کمک می کند فایل ها، عکس ها، کوکی ها و هر چیز بی مصرفی که بر روی هارد رایانه شما است را حذف و فضای هارد شما را افزایش می دهد. در ضمن این نرم افزار با حذف بعضی از فایل های بی مصرف باعث افزایش سرعت رایانه شما می شود.

reza بازدید : 359 نظرات (0)

Asphalt 6 Adrenaline یک بازی مسابقه ای و پرطرفدار است که جدیدترین نسخه آن برای سیستم عامل مک نیز عرضه شده است . در این بازی شما می توانید با بیش از ۴۲ اتومبیل جدید و اسپورت دنیا نظیر لامبورگینی ، Aston Martin ، Ducati و بسیاری دیگر مسابقه دهید . بازی به صورت سه بعدی و با کیفیت HD عرضه شده است . داستان بازی در خیابان های لس آنجلس ، توکیو ، Bahamas و … رقم خواهد خورد . این بازی دارای ۵۵ مرحله در ۱۱ لیگ و همچنین بخش چند نفره برای آنلاین بازی کردن در شبکه ی اینترنت است که باعث می شود شما از بازی زیبا و مسابقه ای خسته نشوید .

reza بازدید : 619 نظرات (0)
reza بازدید : 2413 نظرات (0)

دانلود Sh Persian Subtitle Fixer - نرم افزار حل مشکل زیرنویس های فارسی با فرمت SRT

تصور کنید فیلمی را دانلود کرده‌اید و به دنبال آن، زیرنویس فارسی مربوط به فیلم را نیز تهیه و دریافت می‌کنید اما هنگام مشاهده، همه چیز آن‌طور که انتظار دارید نیست! قطعا این اتفاق برای خیلی از شما پیش آمده که نمایش زیرنویس فایل‌های با فرمت SRT در سیستم‌تان همراه با مشکل بوده است.
دلیل این اتفاق به تنظیمات یونیکد و زبان موجود در سیستم عامل شما مربوط می‌شود و اصولا یکی از راه‌حل‌ها، فارسی کردن زبان کلی سیستم عامل نصب شده روی کامپیوتر کاربر است اما بنا به دلایلی ممکن است نتوانید (و یا نخواهید) زبان سیستم خود را به فارسی تبدیل کنید.

بسیاری از راه حل هایی که برای این منظور استفاده می شوند، اصولا همگی دارای بیش از دو یا سه مرحله جهت دریافت خروجی نهایی هستند و در صورتی که بخواهید بیش از یک فایل زیرنویس را اصلاح کنید، باید زمان زیادی را صرف این کار نمایید. شاهین کاتبی، برنامه‌نویسی است که برای هر دو سیستم ویندوز و مک، برنامه کم‌حجم و کاربردی‌ Sh Persian Subtitle Fixer را تهیه کرده‌است تا تنها به وسیله کشیدن و رها کردن فایل در محیط برنامه، زیرنویس اصلاح شده خود را دریافت نمایید.

اطلاعات کاربری
بک لینک