loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 461 نظرات (1)

Focus Magic نرم افزاری پیشرفته برای بهبود کیفیت و وضوح تصاویر تار شده و عکس هایی که در هنگام تهیه دچار لرزش شده اند و دارای وضوح خوبی نیستند ، می باشد. شرکت سازنده این نرم افزار ادعا میکند که Focus Magic تنها نرم افزاری است که به طور قابل توجهی قابلیت بهبود و ترمیم وضوح تصاویر دارای لرزش و تار شده را دارد و مدعی است که سازمان های ناسا و دادگاه و پلیس برای صاف و قابل مشاهده کردن تصاویر تیره و تار و دارای لرزش از این نرم افزار استفاده میکنند. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و کافی است کاربر ابزارهای لازم را انتخاب و روی تصویر اعمال کند و به همین دلیل این نرم افزار بسیار کاربر پسند می باشد. این نرم افزار از تکنولوژی منحصربفردی به نام deconvolution برای افزایش وضوح استفاده میکند. بنابراین کاربران ضمن اینکه میتوانند رزولوشن عکس هایشان را افزایش دهند و میتوانند عکس هایی که دارای وضوح مناسبی نیستند را نیز بهبود بخشند. یکی از کاربردهای اصلی نرم افزار از بین بردن تاری تصاویر است که در زمینه عکس های دوربین های دیجیتال بسیار شایع است. همچنین افزایش وضوح جهت خواندن انواع متن های درون عکس ها نیز از قابلیت های استفاده این نرم افزار می باشد. لازم به ذکر است این نرم افزار به عنوان پلاگین برروی نرم افزار فتوشاپ نیز قابل اجرا می باشد.

 

Focus Magic افزایش وضوح و زوم حرفه ای تصاویر Focus Magic 4.0.0 Final

 

 

password افزایش وضوح و زوم حرفه ای تصاویر Focus Magic 4.0.0 Finalرمز فایل: www.downloadha.com

download افزایش وضوح و زوم حرفه ای تصاویر Focus Magic 4.0.0 Final لینک دانلود – 2.9 مگابایت لینک کمکی

reza بازدید : 2281 نظرات (0)

http://up.updata98.ir/up/updata98/Pictures/2/Aparat%202.png

 Aparat 2 با این برنامه شما می توانید به بانک بزرگ و عظیمی از ویدئو های مختلف دسترسی پیدا کنید. این برنامه توسط سایت آپارات طراحی و ساخته شده است،و یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای مشاهده و به اشتراک گذاری ویدئوها می باشد.شما با استفاده از این برنامه می توانید با گوشی اندروید خود به راحتی به سایت آپارات و ویدیو های جالب آن دسترسی پیدا نمایید.

reza بازدید : 749 نظرات (0)

دانلود انیمیشن پاندای کونگ فو کار 2 با دوبله فارسی

نام کارتون: پاندای کونگ فوکار 2 – Kung Fu Panda 2 | سال تولید: 2011

زبان: دوبله فارسی | مدت: 91 دقیقه | سازنده: DreamWorks

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 363 + 563 + 937 مگابایت

خلاصه داستان:
“پو”، نقش اصلی این داستان پس از اینکه به عنوان جنگجو در قسمت قبل انتخاب شد به دنبال هویت و پدر و مادر اصلی خود میگردد. در این راه شاهزاده ای که قصد حکومت بر چین را دارد سد راه او میشود و پو باید این شاهزاده را شکست دهد و…

reza بازدید : 1137 نظرات (0)

Kung Fu Panda – Good Croc, Bad Croc DVDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

kung fu panda good croc bad croc cover small دانلود انیمیشن Kung Fu Panda – Good Croc, Bad Croc 2013

 

نام انیمیشن: Kung Fu Panda – Good Croc, Bad Croc – پاندای کونگ فو کار: تمساح خوب، تمساح بد

ژانر: انیمیشن ، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۶۶ دقیقه

حجم: ۵۵۸ مگابایت

کیفیت: DVDRip

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن تمساح خوب، تمساح بد ششمین قسمت از فصل اول انیمیشن سریالی پاندای کونگ فو کار می باشد. این مجموعه ۴امین قسمت از ۵ قسمتی می باشد که قرار بوده در حین پخش سریال کارتونی این انیمیشن پخش شود. بعد از اینکه رهبر گروه تمساح های راهزن به پو کمک می کند، پو موافقت می کند تا کاری برای آن ها انجام دهد. اما او به سرعت متوجه می شود که انجام دادن کاری برای گروه "تمساح های راهزن" به آن سادگی ها که فکر می کرده بود نیست و …

reza بازدید : 2489 نظرات (0)

جی‌تی‌ای 6 | GTA IV

## این بازی در ایران به جی‌تی‌ای ۶ ولی در سطح جهان به جی‌تی‌ای ۴ معروف شده است ##

 

توضیحات بازی: داستان بازی Grand Theft Auto IV در زمان کنونی و در Liberty City به وقوع می پیوندد. شهری که شبیه سازی شده از شهر نیویورک آمریکاست . قهرمان این نسخه Niko Bellic نام دارد . او فردی اهل اروپای شرقی می باشد و در کشور خود در کار قاچاق انسان بوده است اما او دیگر از این کار خسته شده است و قصد دارد تا زندگی تازه ای را آغاز کند و این در حالی بود که Roman ، پسر عموی Niko نیز که در Liberty City زندگی می کرد با فرستادن E-mail 

reza بازدید : 8119 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Google Chrome گوگل کروم برای ویندوز

شرکت بزرگ گوگل بار دیگر همگان را به تعجب وا داشت ، این بار بوسیله مرورگر قدرتمندی به نام گوگل کروم Google Chrome این مرورگر ترکیبی از تکنولوژی پیشرفته همراه با رابط کاربری ساده را در دسترس کاربران قرار داده است ، گوگل کروم در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به منظور افزایش سرعت در مرور صفحات وب طراحی شد در طول پنج سال به عنوان پرطرفدار ترین مرورگر جهان شناخته شد و همچنان به رقابت با دیگر مرورگرها میپردازد .

reza بازدید : 9286 نظرات (0)

Tank Crush نام بازی آنلاینی در سبک استراتژیکی و جنگی طراحی شده توسط کمپانی Efun AM برای سیستم عامل Android است که بیشتر از 50 هزار بار دریافت شده است. ارتش قوی و استوار خود را در جهان بازی به وجود بیاورید و آن را با تانک های قدرتمندی که خریداری می کنید، به راه بیاندازید. به سایر شهر ها یا کاربران حمله کنید و هر چیزی را که در مقابلتان هست، نابود سازید.

Tank Crush دانلود Tank Crush   بازی نابودی تانک اندروید

reza بازدید : 415 نظرات (0)

Driving Speed Pro بازی هیجان انگیزی در سبک ماشین سواری و رالی حرفه ای برای کامپیوتر است و در سال 2010 میلادی توسط شرکت WheelSpin Studios عرضه شده است. از ماشین های نسل قدیم و کلاسیک، مسابقات را در این بازی آغاز می کنید تا زمانی که ماشین های پیشرفته تر و مدرن تری جایگزین آن ها شوند. البته هزینه این نوع اتومبیل ها نیز خیلی بیشتر از نوع قدیمی هستند.

Driving Speed Pro دانلود Driving Speed Pro   بازی نهایت سرعت

reza بازدید : 627 نظرات (0)

Bridge Constructor یا پل سازی از بازی های کم حجم در سبک فکری با ایده های خلاقانه ای از Headup Games برای کامپیوتر است و در ابتدا برای اندروید عرضه شد. هنر مهندسی خودتان را برای ساخت پل های متعددی در طول مراحل این بازی به کار گیرید تا به یکی از پل سازان برتر در کشور تبدیل شوید و پروژه های بزرگ تری را از شرکت های مختلف قبول کنید تا در نهایت از این راه درآمد کسب کنید.

Bridge Constructor دانلود Bridge Constructor   بازی پل سازی

reza بازدید : 671 نظرات (0)

Throne Rush از بازی های استراتژیکی اندروید به صورت آنلاین کمپانی NEXTERS LIMITED می باشد که تا کنون بیش از ده میلیون بار از Googleplay دانلود شده است. شباهت بسیار زیادی که اینبازی با عنوان معروف Stronghold یا همان جنگ های صلیبی دارد، باعث افزایش جذابیت و زنده شدن خاطرات برخی از افرادیست که قبل ها چنین عناوینی را بر روی کامپیوتر تجربه کرده اند.

Throne Rush دانلود Throne Rush   بازی یورش تاج و تخت اندروید

reza بازدید : 643 نظرات (0)

Mr. Peabody and Sherman WebRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با ۲ کیفیت WebRip 720p و WebRip 1080pمی باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

Mr Peabody Sherman دانلود دوبله فارسی انیمیشن آقای پیبادی و شرمن Mr. Peabody and Sherman 2014

reza بازدید : 387 نظرات (0)

 

امکان دسترسی اینترنتی به برنامه های تلویزیون برای هرکدام از ما به دلایلی ضروری است. رسانه اینترنتی ایران گیت آمده است که دقیقا همین امکانات و بیشتر از آن را به شما ارائه کند. با سرویس رسانه اینترنتی میتوانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان و حتی مسافرت با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه خودتان را ببینید و به آرشیو غنی از انواع ویدئوهای خانگی دسترسی داشته باشید.
برخی از امکانات: 
- پخش زنده شبکه های ملی 
- دسترسی به برنامه های یک هفته گذشته شبکه ها 
- قابل اتصال با انواع خطوط اینترنت پر سرعت و موبایل


تعداد صفحات : 216

اطلاعات کاربری
بک لینک