loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 19905 نظرات (16)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/10/17 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید...من بازیو خیلی وقت پیش از اینجا دانلود کردم وخیلی راحت نصب وبازی کردم...ولی توی 30 و خورده ای درصد دیگه ماموریتی نمیاد...هرجا گشتم چیزی پیدا نکردم...اگه لطف کنین بهم بگید چکار باید کرد ی دنیا ممنونتون میشم...اگه اینجا نمیشه به ایمیلم جواب بدین...ی دنیا ممنون
پاسخ : سلام
دقیقا نمیدونم مشکل شما از کجاست چون که هر ماموریت نیاز به حداقل هایی داره سایت زیر شاید کمکتون کنه.موفق باشید
http://www.primagames.com/games/grand-theft-auto-v/walkthrough/gta-5-how-complete-all-five-assassination-missions

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/06/02 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

54
10
5
27
پاسخ : برای این پارت ها Repair بزن وقتی کامل شد با این پارت ها جایگزین کن از اول اکسترکت کن اروری که گفتی میگه از اول اکسترکت نشده

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/06/02 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم کلا 58گیگ و خورده ایی جا گرفته
ولی وقتی اکسترکت میکنم
یه پوشه جدید ایجاد میشه درسته؟ اون پوشه 3 گیگ و خورده ایی هست
خواهشا بیا به لاین sina77.77
پاسخ : پارت چند ارور میده؟ تو عکس معلوم نیست

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/06/02 و 18:01 دقیقه ارسال شده است

مدیر تورو خدا اگه میشه ایدی لاین یا تلگرامتو بده خواهش میکنم چون همه رو دان کردم
http://www.up.farsroid.com/uploads/IMG-20150824-174625.jpg
این یعنی چی؟
موقع اکسترکت اینجوری میشه
پاسخ : همه پارت ها رو کامل دانلود کردی؟ از پارت اول مگه اکسترکت نمیکنی؟

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/06/02 و 0:09 دقیقه ارسال شده است

اینو یادم رفت محتویات همه پوشه اپدیت ها؟
پاسخ : آره نوشتم که

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/06/02 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

محتویات پوشه اپدیت باید نصب بشه یا کپی بشه؟
پاسخ : کپی

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/06/01 و 20:57 دقیقه ارسال شده است

یه سوال دیگه
یه بار گفتی تو سایت
موزش نصب
اول باید همه ی پارت ها رو دانلود کنید.
بعد آنتی ویروس خودتون غیرفعال کنید و بعد همه ی پارت های دانلود شده را انتخاب کرده کلیک راست میکنی وروی گزینه ی extracet her کلیک میکنی در اواسط اکسترکت شدن شاید یه پیام بیاد که نوشته browz آن موقع باید آدرس فایلی را که در آن موقع داره اکسترکت میشه رو به اون پوشه بدی.
در پوشه ی اکسترکت شده فایلی به نام ستاپ setup هست که اون رو باید اجرا کنی . (آنتی ویروس درموقع اکستراکت و نصب باید غیر فعال باشه در غیر این صورت با ارور is done.dll مواجه می شوید)ولی اگردرموقع نصب آنتی ویروس خاموش باشه و باز هم با ارور is done.dll مواجه دی حتما درست اکسترکت نکردی یا نرم افزار directx9 بر روی سیستم شما نصب نیست .
خوب برمیگردیم سر اصل مطلب . اگر در موقع نصب با ارور srep مواجه شدی یعنی
هارد شما به اندازه ی کافی جا برای بازی ندارد و باید بازی را در درایو دیگری نصب کنی .
خوب وقتی نصب تموم شد یک پوشه ی سیاه میاد که باید صبر کنی که خودش بسته بشه
خوب وقتی پوشه سیاه بسته شد بازی رو اجرا کن و لذت ببر.
یه بار هم که گفتی
- ابتدا پارت های بازی را دانلود کنید .
- سپس آن را با نرم افزار Winrar اکسترکت کنید .
- سپس Social Club v1.1.5.8 Setup را از پوشه Installers نصب نمایید .
- سپس محتویات پوشه Updates را در محل بازی کپی کنید .
- سپس محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بریزید .
- سپس بازی را از طریق launcher.exe اجرا نمایید .
- تمام
چیکار کنم؟
پاسخ : همون دومی اولی ماله نسخه دیگه هستش

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/05/31 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

سلام یه سوال
من اپدیت هارو با گوشی دان کردم اسمشون اینه
اپدیت یک
grand.theft.auto.v.day1.update.www.downlod.ir
اپدیت دوم
gta.5.update2.crack.fl-3DM
اپدیت سوم
grand.theft.auto.v.update.3-v1.0.335.2.and.crack.v4-3dm-www.download.ir
اپدیت چهارم
grand.theft.auto.v.update.4-v1.0.350.1.and.crack.v4-3dm-www.download.ir
اپدیت پنجم
grand.theft.auto.v.update-v1.0.350.2.and.crack.v43dm-www.download.ir
این اسم ها درسته؟
پاسخ : آره

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/05/24 و 21:58 دقیقه ارسال شده است

ببخشید من عادت دارم زیاد سوال بپرسم
من چند پارت با گوشی و چند پارت با کامپیوتر دان کردم اماسم ها فرق داره مثلا
پارت3 رو با گوشی دان کردم اسمش اینه
dlir-gamefGrand.Theft.Auto.V.part03
اما پارت 2 با کامپیوتر دان کردم اسمش اینه
Grand.Theft.Auto.V.part02
مشکلی که نداره؟
پاسخ : چرا مشکل داره اینجوری اکسترکت نمیشه تو پارت 3 قسمت dlir-gamef رو پاک کن

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/05/24 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

پس بی زحمت درستش کنید
یه سوال دیگه
من باید اپدیت های 1 تا 5 رو دان کنم و در محل نصب بازی بریزم؟شما تو نظرات قبلی گفتید داخل پوشه اپدیت پنج یه پوشه کرک وجود داره که محتویات اون پوشه رو باید بریزم تو محل نصب بازی؟
ولی تو سایت نوشته
توجه داشته باشید که تمامی آپدیت ها 1 , 2 , 3 را به ترتیب نصب نمایید ولی در آخر فقط از کرک ورژن 4 استفاده نمایید که در پوشه آپدیت 4 قرار گرفته است .
من باید به کدوم عمل کنم؟
پاسخ : چون آپدیت جدید اومد بعدش
آپدیت ها رو به ترتیب نصب کن از آخر کرک رو نصب کن


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
بک لینک