loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 595 نظرات (0)

دانلود Depth Hunter 2: Deep Dive - شکارچی اعماق 2: غواصی در اعماق'

با بازی شکارچی اعماق 2 به عمیق ترین نقاط دریاها بروید و در چشم انداز بی نظیر دنیای زیر آب به شکار موجودات مختلف دریایی بپردازید. دنیای بازی بسیار زیبا و با جزئیات بالایی طراحی شده است و پویایی آن باعث دمیدن زندگی در آن شده است. روش ماهیگیری با نیزه یک روش سنتی برای شکار است که امروزه در برخی از کشور ها به عنوان تفریحی جالب دنبال می شود و حتی در کشورهایی مثل مجموعه کشورهای بریتانیا به عنوان یک ورزش تلقی می شود. با این بازی می توانید اطلاعات و تجربه بالایی از شکار زیر آب به دست بیاورید. بیست و پنج مرحله این بازی که در سه نقطه مختلف از دنیا اتفاق می افتد شما را برای مدت ها سرگرم می کند و پس از مدتی خود را یک شکارچی زبده در می یابید! چالش های متفاوتی در امر شکار با نیزه در زیر آب وجود دارند که از آن ها می توان به نفس گیری، رویارویی با ماهیان غول آسا و گوشتخوار مثل کوسه و روش ماهیگیری سنتی اشاره کرد.

 Depth Hunter 2: Deep Dive Screenshot 2 Depth Hunter 2: Deep Dive Screenshot 3 Depth Hunter 2: Deep Dive Screenshot 4 Depth Hunter 2: Deep Dive Screenshot 5

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7 
Processor: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon X2 2.7 GHz 
Memory: 1 GB RAM 
Graphics: NVidia GeForce 8800. ATI equivalent. Intel Integrated Graphics HD3000 
DirectX: Version 9.0c 
Hard Drive: 920 MB available space

مشخصات

شرکت سازنده: Biart Company LLC 
حجم فایل: 893 مگابایت 
تاریخ انتشار: 08:12 - 93/6/9 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- پس از اجرا کردن فایل Setup و نصب کامل بازی، محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و با دستور Replace، آن ها را جایگزین فایل های موجود کنید.

توجه: اگر فایل Setup بر روی سیستم شما فعال نیست و در هنگام اجرا با پیامی مبنی بر طولانی بودن آدرس مواجه می شوید، پوشه اکسترکت شده را Rename نموده و نام آن را با کمترین کاراکتر مثلا یک حرف انگلیسی تغییر دهید.

بازی را با فایروال خود بلاک نمایید تا از متصل شدن بازی به اینترنت جلوگیری کنید.

ممکن است برنامه ضد ویروس شما، فایل های کرک بازی را اشتباها، فایلی با پتانسیل ایجاد آلودگی بشناسد و در نتیجه از دسترسی و اجرای آن جلوگیری کند. برای رفع این مشکل فایل های کرک را در برنامه آنتی ویروس خود به عنوان استثنا و یا فایل امن معرفی کنید.

لینک های دانلود

اطلاعات نسخه کرک شده و کامل Skidrow‏ - 893 مگابایت (پیشنهاد ما )
اطلاعات این نسخه دارای کیفیت بسیار خوبی می‌باشد و بدون مشکل اجرا می‌گردد.
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم


اطلاعات کرک نسخه Skidrow‏‏ - 137 مگابایت
کرک دانلود


رمز فایل

 www.p30download.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک