loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 433 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی حس واقعی
آهنگ جدید علی لهراسبی حس واقعی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Ali Lohrasbi Hesse Vagheie
ترانه : بیتا طاعی | آهنگ : علی عبدالمالکی | تنظیم : مهران خالصی | میکس و مسترینگ : سعید شایان

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی حس واقعی

متن آهنگ جدید علی لهراسبی حس واقعی

نگاهت عاشقه اینقدر که آرامش بهم میدی

منو تنها تو با چشمات به شکل واقعی دیدی

بهم نزدیک تر میشی تو روزایی که غمگینم

با اینکه روبروم دنیاست فقط چشماتو میبینم

تو هم نسبت به من انگار یه حس واقعی داری

تمومه دقدقت اینه که این عشقو نگه داری

تو این زندگی جز تو به هیچکس رو نمیارم

یه لحظه بی تو میمیرم بی اندازه دوست دارم

دوست دارم دوست دارم

شعر آهنگ جدید علی لهراسبی حس واقعی

قدم بردار از اینجا بیا جایی که نزدیکه

خودت حس میکنی بی تو چقد دنیام تاریکه

تو این احساسو بم میدی که از تنهایی بیزارم

حتی وقتیکه درگیرم واسه تو وقت میزارم

تو هم نسبت به من انگار یه حس واقعی داری

تمومه دقدقت اینه که این عشقو نگه داری

تو این زندگی جز تو به هیچکس رو نمیارم

یه لحظه بی تو میمیرم بی اندازه دوست دارم

دوست دارم دوست دارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک