loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 8427 نظرات (4)

کلیپ Sensational Picture-SUHD تصویر پرشور با کیفیت 4K ULTRA HD

دانلود کلیپ Sensational Picture-SUHD تصویر پرشور با کیفیت 4K ULTRA HD

کیفیت: 3840x2160 نهایت کیفیت

سایز فایل: 734 MB

مدت زمان: 01min 58sec

فرمت: TS

کدک: HEVC

به طور کلی نرخ بیت: 51.6 MB / S

عمق بیت: 10 بیت

 

نرخ فریم: 59.940 فریم در ثانیه

کلیپ ارائه شده توسط سامسونگ به منظور تست کنتراست رنگ و درخشندگی تلویزیون های 4K سری SUHD 2015 با کیفیت 4K ULTRA HD

HEVC مخفف High Efficiency Video Coding و به معنی کد کردن ویدیو با بازدهی بالا است. این استاندارد جدید جایگزین استاندارد AVC که نام دیگر آن MPEG-4 Part 10 است، می‌شود. AVC یا کد کردن پیشرفته‌ی ویدیویی از نظر کیفیت و حجم فایل، استاندارد موفقی بوده اما هدف HEVC، کاهش فوق العاده حجم ویدیو با همان کیفیت قبلی است

توجه : کلیه ویدیو کلیپ ها و موزیک ویدیوهای ۴k قابلیت اجرا و نمایش بر روی کلیه کامپیوترها , لپ تاپ ها , تبلت ها و همچنین تلویزیون (4k) هایی که از حداقل فرمت ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پشتیبانی میکنند را دارند ( اگر از پردازنده و کارت گرافیک قوی بر روی سیستم کامپیوتر خود بهره می برید کیفیت واقعی و خارق العاده ۴k را مشاهده خواهید نمود )

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Eghbal در تاریخ 1395/04/20 و 10:34 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی از راهنماییتون..
من با نرم افزار pot player هم نمیتونم ویدئوهایی که فرمتشون TS هست رو خوب نگاه کنم. خود تصویر تیک نمیزنه اما صداش کاملا تیک داره....
نکته جالب اینکه ویدئو آکواریوم و Hisense - Tibet رو بدون هیچ مشکلی پخش میکنه در حالیکه کلیپ Tibet رو خودتون گفتین به دلیل بیت ریت بالا از هارد با سرعت بالا استفاده کنین...
مشکل سخت افزاری که مطمئنم نداره چون تازه یک ماه میشه خریدم و هاردش هم 1 ترابایت از نوع هیبریدی با 128 گیگ SSD...
پردازندش هم Core i7 6700HQ .... به همین خاطر فکر نکنم مشکل سخت افزاری باشه...
در ضمن با K-Lite_Codec بهتر بود ولی باز هم صدا تیک میزنه..........
ممنون از سایت خوبتون
پاسخ : سلام
خواهش میکنم.
فرمت TS با توجه به این که مستقیما از سرویس 4k سامسونگ در به صورت استریم ضبط شده به همین دلیل ممکنه در اکثر پلیر ها مشکل صدا داشته باشه ولی در tv های سامسونگ مشکلی نخواهد داشت.

این نظر توسط Eghbal در تاریخ 1395/04/11 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشین
برای باز کردن ویدئوهای با کیفیت 4k و فرمت TS از چه نرم افزاری باید استفاده کنم؟؟؟
من با وجود اینکه صفحه لپتابم 4K هست اما ویدئوهای با فرمت TS رو نمیتونم خووب ببینم و معمولا تیک میزنه....
پاسخ : سلام
با pot player امتحان کنید اگر تیک میزند ممکنه مشکل سخت افزاری باشه.

این نظر توسط psdk در تاریخ 1395/04/09 و 17:24 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا
من تو دانلود به مشمکل برمیخورم
وقتی بری دانلود کلیک میکنم خطا میده و پیج آپلود بوی اصن باز نمیشه
بعضی از ویدیو هاتون هم اینطور نیستنا
من تو سایت آپلود بوی هم ثبت نام کردم
پاسخ : سلام
از لینک دانلود این قسمتو حذف کنید
http://leodownload.ir/daily=

این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/10/24 و 9:11 دقیقه ارسال شده است

سلام از سایتون خیلی ممنون هستم و من خیلی دنبال ویدئو های 4k بودم مخصوصا توی سایت های خارجی و یوتیوب که البته فیلتر بودن تا اینکه شما رو پیدا کردم و خیلی خوشحال شدم که می تونم از یک سایت ایرانی دانلود کنم .
راستش می خواستم بگم که بهتره چندتا اسکرین شات از بخش های مختلف فیلم بذارید توی سات تا یک پیش نمایش برای دیدن باشه و بعد از پسندیدن دانلود کنیم ممنون
پاسخ : سلام خیلی ممنون
عکس گذاشته بودم ولی به دلیل مشکلاتی که به وجود اومد فعلا قابل نمایش نیستش


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک