loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 1297 نظرات (3)

 فیلم The Malteste Falcon 1941 شاهین ملت دوبله فارسی

دانلود فیلم the malteste falcon 1941 دوبله فارسی-کیفیت-1080

  • کاندیدای اسکار بهترین فیلمنامه
  • کاندیدای اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد
  • کاندیدای اسکار بهترین فیلم

تاریخ انتشار:1941/04/03

مدت فیلم: 100 min / 1:40

بودجه: $300,000

کمپانی سازنده: Warner Bros

کیفیت:720&1080

حجم:0.75&1.8 گیگابایت

محصول کشور:آمریکا

ستارگان:Humphrey Bogart, Mary Astor , Gladys George

کارگردان:John Huston

ژانر:جنایی | معمایی | هیجان انگیز

امتیاز IMDb:8.2 از 10 - میانگین رای 101,870 نفر (جزء ۲۵۰ فیلم برتر IMDb با رتبه ١۶١)

داستان در مورد یک کارآگاه است که با پیگیری یک جرم به پرونده جرم سه نفر دیگر نیز میرسد که هر کدام داستان خود را دارند...

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Iman در تاریخ 1394/05/26 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

حق با شما بود .احتمالا مشکل همون تغیر ای پی با خاموش و روشن شدن وای فای است. شاهین مالت رو دوباره دانلود کردم و مشکل قبل رو نداشت .تشکر از راهنمایی هاتون.
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط Iman در تاریخ 1394/05/25 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

اقا دستتون درد نکنه . لطف کردید.دوباره امتحان میکنم .باز هم ممنون که رسیدگی کردید.
پاسخ : خواهش میکنم نمیدونم چرا واسه شما اینجوری میشه !

این نظر توسط Iman در تاریخ 1394/05/25 و 7:52 دقیقه ارسال شده است

سلام دوباره .خسته نباشید.این فیلم هم نخسه 1080 اجرا نمیشه و همینطور ذهن زیبا .
فیلم های قبلی که مشکل داشتن رو اصلاح کردید و میشه دانلودشون کرد؟
تشکر
پاسخ : سلام آقا ایمان از صبح دارم فیلم هارو تست میکنم فیلم هایی که گفتی هم رو سرور آنلاین پخش شد هم دانلود کردم سالم بود پخش شد عکس زیرو ببین
مطمئنی که کامل دانلود کردی؟ آخه با یک تغییر ای پی و خاموش روشن مودم دیگه دانلود نمیشه و باید لینک جدید بزاری تا ادامه فایل دانلود بشه
http://up.leodownload.ir/view/578612/tizfile1.jpg
فیلم های قبلی رو دوباره آپلود کردم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک