loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 1427 نظرات (3)

 فیلم The Hobbit: The Battle of the Five Armies 2014 هابیت3:نبردپنج ارتش 

 BluRay 1080p Full HD 3D SBS

دانلود-فیلم-The-Hobbit:-The-Battle-of-the-Five-Armies-2014-هابیت3-سه-بعدی-bluray

  • کاندیدای اسکار بهترین تدوین صدا

مدت فیلم: 144 min / 2:24

بودجه: $250,000,000

درآمد: $955,119,788

کمپانی سازنده: WingNut Films, New Line Cinema, 3Foot7, Metro-Goldwyn-Mayer 

کیفیت:BluRay 1080p Full HD 3D SBS

حجم:15.5 گیگابایت در 21 پارت

محصول کشور:نیوزلند | آمریکا

ستارگان:Ian McKellen, Martin Freeman, Richard Armitage

کارگردان:Peter Jackson

ژانر:ماجراجویی | فانتزی

امتیاز IMDb:7.5 از 10 - میانگین رای 275,027 نفر

نمره منتقدین:59/100

گروه تورین به لانه ی اژدها رسیده اند، اما آیا بیلبو و بقیه گروه می توانند «اربور» و گنجینه ی اژدها را بدست آورند؟ و اگر آن را گرفتند، آیا می توانند آن را نگه دارند؟

hobbit-3-سه-بعدی

منتقد: تاد مک‌کارتی (هالیوود ریپورتر) - امتیاز ۸ از ۱۰ 

media/kunena/attachments/3316/HBT2-044249rCopy.jpg

پس از 6 فیلم، 13 سال و مدت زمان 1031 دقیقه (بدون احتساب نسخه‌های اکستندد، با حساب آن‌ها این رقم نجومی‌تر می‌شود!)، پیتر جکسون فیلم‌های بزرگ، سودآور و اقتباسی‌اش از داستان‌های جی.آر.آر تالکین را با فیلمی که شاید مفرح‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین فیلم در این کلکسیون است ( لازم به ذکر است که این فیلم کوتاه‌ترینشان هم هست) به پایان رسانده است. بیشتر همچون «بازگشت پادشاه» که حماسه‌ی «ارباب حلقه‌ها» را با یک نبرد قابل توجه و بزرگ به پایان رساند، «هابیت: نبرد پنج سپاه» هم بر نبردهایش استوار است، نبردهایی که از تکنولوژی روز تمام استفاده را برده‌اند تا به شکلی غنی و متنوع به نظر آیند، که همینطور هم هست و نبردهای این فیلم خشن و زیاد اما در عین حال مفرح و سرگرم‌کننده است، این فیلم سرتاسر جنگ است، با تزئینات بسیار. رضایت نوجوانان از فیلم، بدین معنی نیست که این فیلم آخرین کار جکسون است، آن هم در این سن و سال و این وضعیت، اما هیچ شکی نداشته باشید که کمپانی برادران وارنر بسیار خوشحال است، زیرا این فیلم بدون هیچ شکی فروشی بالای یک میلیون دلار را تجربه خواهد کرد، درست همچون قسمت‌های قبلی‌اش.

media/kunena/attachments/3316/HTBOTFA-TRLR2-0005-cb222072Copy.jpg

یکی از ناکامی‌هایی که دو قسمت اول هابیت داشتند، این بود که نزدیک به سه ساعت طول کشید تا تنها حدود 100 صفحه از کتاب روایت شد، اما تقریباً همه می‌دانستند داستان چطور پیش می‌رود و بالاخره به کجا خواهد رسید، و چقدر هم طول خواهد کشید تا داستان به آن سرانجام برسد. اگر «یک سفر غیرمنتظره» یک فیلم کند بود و آرام آرام جلو می‌رفت و «برهوت اسماگ» یک بخش میانی بود که در یک دنیای خطرناک روایت می‌شد، بمباران شدن درسدن به عنوان یک پیش غذا بوده و حالا که شکایت‌ها بالا رفته، فیلم نیز نسبت به منبعش وفادارتر شده، از پتانسیلش بهتر استفاده کرده و خود را آماده کرده تا به یک نبرد نهایی در «کوهستان‌های تنها» ختم شود.

media/kunena/attachments/3316/HTBOTFA-TRLR2-0001-cb2220721Copy.jpg

چیزی که دل مشغولی ما است، که البته بد هم نیست، این است که تعداد دوارف‌هایی که در فیلم هستند و برای غایت نهایی فیلم حاضر به همکاری‌اند، بسیار کم است، از آن بدتر هم تعداد افراد خوشتیپ و گیرا همچون لگولاس و بارد تیرانداز است که همچون رابین هود و ویلیام تل [قهرمان افسانه‌ای انقلاب سوئیس] می‌مانند است، در حالی که شاهزاده تورین دوارف باز هم به مناطق تاریک بازگشته است و اسماگ اژدها هم به در همان حوالیست، و اورک‌های زشت و بدترکیب و قاتل هم همگی تحت فرمان سارومان (با بازی «کیرستوفر لی» که هیچکس همچون او نمی‌تواند در 92 سالگی از این کارها بکند) در حرکتند. اسماگ بدطینت و عجیب که از سوراخ‌ها و غارهای اربور رها شده، بال‌هایش را بر فراز شهری در نزدیکی دریاچه گسترانده است، او توانسته تنها با دمیدن چند شعله‌ی آتش دیواری از ناامیدی و استیصال را دور آن شهر ایجاد کند.

media/kunena/attachments/3316/HBT3-066396rCopy.jpg

اما این اژدها پاشنه آشیلی هم دارد، که قهرمانی به نام بارد تیرانداز (با بازی «لوک ایوِنز») از آن مطلع است، کسی که بعدتر رهبری گروهی از بازماندگان را به سوی کوهستان، جایی که نقطه‌ی تلاقی ماجراها است را بر عهده می‌گیرد. تراندوئیل گوزن سوار (با بازی «لی پیس») مثل زیردست تبعید شده اش تائوریل (با بازی «اونجلین لیلی») و پسرش لگولاس (با بازی «اورلاندو بلوم») که تیراندازی ماهر است، نیز بدان‌جا وارد می‌شود. دوارف‌ها در حال حاضر آنجا هستند، البته، هرکدام آرزو دارند تا یکی از آن 14 غنیمت عظیم نزد اسماگ را بدست آورند، در حالی که بیلبو بدنبال چیز بزرگتری است، یعنی سنگ آرکن. سنگ آرکین دل مشغولی خاص تورین (با بازی «ریچارد آرمیتاژ») است، کسی که اکنون با قدرت و داشته‌هایش که به تازگی بدان‌ها رسیده است، تقریباً بر علیه تمامی کسانی که او را به این وضعیت کشاندند و به دنبال جنگ بودند مصمم شده، تا با پیروزی بر آن‌ها به میراثش یعنی تاج و تخت پادشاهی برسد. و طبیعتاً، هیچکس هم به اندازه‌ی گاندالف (با بازی «ان مک‌کلن») بصیرت ندارد، کسی که همتای مونثش یعنی ملکه‌ی الف، گالادریل (با بازی «کیت بلانشت») را ترک کرده است، تا حملات و افکار شیطانی و پلید پادشاه پلیدی سائورون و مخلوقات کریه‌اش یعنی اورک‌ها را دفع کند، اورک‌هایی که ورژن عضلانی‌تر، زشت‌تر و سیاه‌تر شرک هستند که خیلی منتظر فرارسیدن این لحظه بودند.

media/kunena/attachments/3316/HBT3-066142rCopy.jpg

مهم نیست که تورین ناگهان نسبت به دوستانش تغییر نگرش می‌دهد و با متحدانش به بگو مگو بپردازد، چیزی که روشن است این است که در پایان، تمامی شخصیت‌های خوب در برابر اورک‌ها ایستادگی خواهند کرد، با بدن‌های ورزیدشان که از یک کشتی‌گیر حرفه‌ای هم عضلانی‌تر است، آن‌ها شکست‌ناپذیر به‌نظر می‌رسند اما، همانطور که قبلاً هم دیده‌ایم، آن‌ها همانند پین‌های بولینگ [مهره‌های درشت بولینگ] فرو می‌ریزند، همانطور که شکست خورده‌اند عقب‌نشینی می‌کنند. هیچوقت توضیح داده نمی‌شود که چرا. آن‌ها چیزی همچون کامیکازه‌ها [خلبانان ژاپنی در جنگ جهانی دوم که با هواپیما خودشان را به ناوهای آمریکایی می‌زدند] هستند، انگار تنها یک ضربه تا ابدیت فاصله دارند. یکی از نمونه‌ی اینها یک موجودی عجیب و عظیم است که قرار است در برابر انسان‌ها مقاومت کند، او راه‌های سنگی و سخت را طی سکانسی سینمایی می‌شکافد و راه را برای همقطارانش باز می‌کند. او کارش را انجام می‌دهد، به درستی هم انجام می‌دهد.

media/kunena/attachments/3316/HBT2-052164rCopy.jpg

انواع دیگری از موجودات اورک مانند هم وجود دارد، همچون هیولاهایی که پشت سرشان منجنیق دارند و غولی که سنگی بزرگ و یک زنجیر طویل را به اطراف تکان می‌دهد. سردسته‌ی اورک‌ها بطور جالبی به فیلم وارد می‌شود، نوری آبی از ورقه‌ای یخی روی چشمانش ساطع می‌شود که بعدتر هم بیشتر به چشم می‌آید. صف طولانی این هیولاهای خبیث به گونه‌ای است که کلکسیونی از انواع آن‌ها را در بر می‌گیرد، بطوریکه نوجوانان دبیرستانی و حتی بزرگ‌ترها، برای لذت بردن از آن‌ها به سینما خواهند آمد. همانطور که شخصیت‌های مهم قصه برای مواجهه با زندگی - و برخی مواقع مرگ - در برابر مکافات مقابله می‌کنند، کمی عجیب است که مقداری از احساساتشان ناشی از سرنوشتشان است، عجیب است، که موردی قابل قبول در این میان دیده نمی‌شود و موجبات تعجب تماشاگران را فراهم می‌کند، در این راه شخصیت‌پردازی آن‌ها سطحی است و تمامشان تنها یک احساس دارند و حتی به سختی می‌توانید بگویید که آن‌ها هم احساس دارند، دیگر آن‌ها در مقایسه با شخصیت‌های کارتونی"واقعی" نیستند. و هنوز، ثبات آن‌ها بهشان یک تمامیت مطلق می‌دهد، شجاعتی که ناشی از انعطاف‌پذیری است، انعطاف‌پذیری که قبل از آن موجب شکست آن‌ها بود. نداشتن ثبات و اعتبار چیزیست که در نهایت شاهزاده تورین را به یک فرد ناامید تبدیل می‌کند.

media/kunena/attachments/3316/BoFA2.jpg

پس حتی اگر نخواهیم، پس از گذراندن این 8 ساعت، به این شخصیت‌ها "نزدیک" می‌شویم، آن‌ها به اندازه‌ی کافی دلنشین هستند تا در این سفری که ما با آن‌ها همراه شده‌ایم لذت کافی را ببریم، چیزی که برای برخی غیرقابل تصور است، آن‌هایی که پس از تماشای یک ساعت اول «یک سفر غیرمنتظره» می‌خواستند هرچه سریعتر از این سری دور شوند. اما در «نبرد پنج سپاه» یک حس گرم، دوست‌داشتنی و در برخی مواقع غمگین وجود دارد که فیلم را در دل مخاطب جا می‌دهد و باعث می‌شود بدی‌های سه‌گانه به چشم مخاطب نیاید. اگر از مسائل مالی چشمپوشی کنیم و به کمی عقب‌تر برگردیم، می‌بینیم که اقتباسی که قرار بود از کتاب هابیت انجام شود یک فیلم دو قسمتی بوده، که قرار هم بوده گیلرمو دل تورو آن را کارگردانی کند، و این سه قسمتی شدن نذاشته تا فیلم آن چیزی شود که انتظار داشتیم.

media/kunena/attachments/3316/BoFA1.jpg

از آن جایگاه مهم چشمگیرشان در «یک سفر غیرمنتظره»، دوارف‌ها در «نبرد پنج سپاه» نقششان کم اهمیت‌تر شده و به بک‌گراند داستان منتقل می‌شوند، شیاد این امر به خاطر سودمندی بیشتر داستان است، در بحبوحه‌ی نبرد بزرگ، از آن‌ها کمی استفاده می‌شود، و مجموعاً آن‌ها به دور از خطر می‌مانند تا در میان اجساد پیدایشان نکنند. به استثنای رهبرشان تورین، و بازیگر نقش او که قبلاً کمی با او آشنا شده‌ایم، ریچارد آرمیتاژ، که در این لباس‌ها خیلی غول‌پیکر به نظر می‌رسد. ایونز، در نقش بارد تیرانداز، که او هم در نقشش چشمگیر و خوب است، در حالی که لیلی، پیس، و رایان گیج که در مواقع لازمه به شکل مضحکی گریه می‌کند در نقششان بد نیستند. در نقش بیلبو، فریمن بیشترین نقش را در داستان این مجموعه دارد، و می‌توان گفت که یان مک کلن هم مثل همیشه در نقش گاندالف جادوگر خاکستری حضور دارد، البته برای آخرین بار.

پس از تمام آن جنجال‌ها و دردسرهایی که در ابتدا برای استفاده از فناوری سه‌بعدی 48 فریمی به وجود آمد، جکسون و تیم فنی‌اش تمامی تغییرات و تعدیل‌های لازم برای پولیش و نرم‌تر کردن این فناوری انجام داده‌اند، و نتیجه فیلمی قوی، خوشایند و شبیه به انیمیشن‌های بسیار طبیعی است که با جزئیات خیره‌کننده‌ و تصاویر مبهوت‌کننده‌اش، تماشاگران را خرسند می‌سازد.

اختصاصی نقد فارسی

مترجم: دانیال دهقانی

 قبل از دانلود توجه داشته باشید که این نسخه مخصوص نمایشگر های سه بعدی میباشد و دستگاه پخش کننده سه بعدی شما از این فرمت پشتیبانی کند.همه ی پارت ها باید دانلود شوند سپس اقدام به اکسترکت نمائید.

برچسب ها دانلود فیلم The Hobbit: The Battle of the Five Armies 2014 هابیت3:نبردپنج ارتش نسخه BluRay 1080p Full HD 3D , دانلود فیلم The Hobbit: The Battle of the Five Armies 2014 هابیت3:نبردپنج ارتش نسخه BluRay 1080p Full HD , دانلود فیلم The Hobbit: The Battle of the Five Armies 2014 هابیت3:نبردپنج ارتش نسخه 3D , دانلود فیلم The Hobbit: The Battle of the Five Armies 2014 هابیت3:نبردپنج ارتش نسخه سه بعدی , دانلود فیلم The Hobbit: The Battle of the Five Armies 2014 هابیت3:نبردپنج ارتش سه بعدی , دانلود فیلم هابیت 3 سه بعدی , دانلود نسخه سه بعدی فیلم هابیت 3 نبرد پنج ارتش , دانلود فیلم هابیت 3 نبرد پنج ارتش سه بعدی BLURAY HD 1080P , دانلود فیلم سه بعدی هابیت 3 نبرد پنج ارتش , دانلود فیلم The Hobbit: The Battle of the Five Armies 2014F نسخه سه بعدی , دانلود فیلم The Hobbit: The Battle of the Five Armies 2014 سه بعدی , دانلود کالکشن فیلم های هابیت با نسخه سه بعدی , دانلود فیلم هابیت نبرد پنج سپاه سه یعدی , دانلود فیلم سه بعدی هابیت نبرد پنج سپاه , دانلود کالکشن هابیت نسخه سه بعدی BLURAY 1080P , دانلود فیلم سه بعدی بلوری BLURAY ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهرداد عبداله زاذه در تاریخ 1394/07/29 و 7:02 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشی خدمت شما و سایتتون

تمام لینکها خراب شد
ممنونم بررسی بشه
خطای
An Internal Error Has Occurred.

Error: An Internal Error Has Occurred.
پاسخ : سلام
متاسفانه سرور های تیز فایل مشکل پیدا کرده و ارور میده اگر درست نشه از سرور دیگری لینک میزارم

این نظر توسط سامی در تاریخ 1394/06/02 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

سلام
بهترین فیلم سه بعدی که تا به حال دیده بودم
خیلی عالی مرسی

این نظر توسط محسا در تاریخ 1394/05/22 و 0:47 دقیقه ارسال شده است

ببخشید من تمامی قسمت ها رو دانلود کردم ولی بخش 15 دانلود نمیشه !!
میشه بررسی کنید !
ممنون
پاسخ : بررسی کردم دانلود میشه دوباره امتحان کنید اگه باز هم نشد بگید لینک دیگه بدم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک