قابلیت پخش انواع فایل‌‌های صوتی دستگاه‌هایی مانند Commodore 64 ،Atari ،Xbox ،PlayStation Sega ،Nintendo و سایر فایل‌های صوتی رایج در بازی‌های کامپیوتری مانند QSF ،MINIQSF ،SID ،MUS ،SPC و غیره که تقریباً در هیچ برنامه‌ی دیگری این امکان وجود ندارد.
- این نرم افزار کاملاً از متد صوتی PCM پشتیبانی می‌کند و قادر است فایل‌های صوتی را تا سقف 192kHz و 32bit پردازش کند مانند دیسک‌های DVD و BluRay.
- این نرم افزار همچنین از متد صوتی DST و DSD پشتیبانی می‌کند، روشی که معمولاً در دیسک‌های SACD استفاده می شود در نتیجه این امکان وجود دارد تا فایل‌های صوتی SACD ،DSF و DSDIFF را مستقیماً به PCM تبدیل کرده و پخش کند؛ همین امر این نرم افزار را بسیار خاص و ویژه کرده است چرا که هیچ نرم افزار دیگری قادر به اجرای این گونه فایل‌ها بر روی کامپیوتر نیست.
- پشتیبانی از انواع سیستم‌های خروجی مانند ASIO این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید فایل‌های صوتی خود را به صورت Bit-perfect یا کاملاً دقیق و بدون هیچ افت کیفیتی از طریق انواع سیستم‌های صوتی خانگی پخش کنید.
- این نرم افزار با دارا بودن قابلیت پخش، رایت بر روی CD و Rip کردن عملاً کار 3 نرم افزار را انجام می‌دهد و باعث می‌شود تا راحت‌تر بتوانید فایل‌های صوتی خود را مدیریت کنید.
- پشتیبانی از فایل‌های فشرده مانند Zip و RAR و 7z این امکان را به شما می‌دهد تا مستقیماً فایل‌های صوتی خود را از درون فایل فشرده شده بدون نیاز به Extract یا استخراج سازی پخش کنید.
- طیف وسیع DSP های نرم افزار این قابلیت را به شما می‌دهد تا Effect ها و تغییرات زیادی بر روی صدا ایجاد کنید مثلاً تبدیل صدای 5.1 به 2 کاناله و بر عکس و یا Equalizer پیشرفته.
- سبک بودن این نرم افزار باعث می‌شود تا حتی روی ضعیف ترین سیستم‌‌ها بتوانید برنامه را اجرا کنید چرا که این برنامه فقط 2 مگابایت از فضای RAM را اشغال می‌کند.