loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 525 نظرات (0)

 دانلود ویدیو آهنگ طرفداران مرتضی پاشایی برای مادرش

 دانلود آهنگ مرتضی پاشایی برای مادرش

دانلود ویدیو آهنگ طرفداران مرتضی پاشایی برای مادرش

لینک دانلود سرور Uploadboy  / سرور HexUpload 

حجم فایل حجم :6 مگابایت

__________________________________________

متن آهنگ حرف های ناگفته ی” مرتضی پاشایی “

.
یکی بود و یکی نبود
وسط این شهر شلوغ
جز عشقمون کسی نبود
مسافر یه جای خوب

.
شنیده بودم که خدا
خوبا رو میبره بهشت
برای مادرش سخت بود
رفتو ولی اینو نوشت :

.

که میدونــــی ….حالم این روزا بهتر از همه ست
آخه پیش خدا… دیگه دردی نمونده واسم
قول بده که تو غصه نخوری
دعا کن ؛ که دعای تو اینجا ثوابه واسم زنده بمونی ” ای گُل یاسَــم ”

.
پروازِ تو قفس شدم… بی نفس شدم
بخدا واسه من ؛ دیگه معنا نداره گُلم
راستشو بگو گریه نکنی… واسه بُردن من به یـه جای همیشه قشنگ…
از دست خدا گله نکنی
.
میدونی حالم این روزا بهتر از همه ست
آخه پیش خدا دیگه دردی نمونده واسم
قول بده که تو غصه نخوری…
دعا کن ؛ که دعای تو اینجا ثوابه واسم… زنده بمونی ” ای گُل یاسَــم ”

.
پروازِ تو قفس شدم… بی نفس شدم
به خدا واسه من دیگه معنا نداره گُلم…
راستشو بگو گریه نکنی ؛ واسه بُردن من به یـه جای همیشه قشنگ…
از دست خدا گله نکنی…

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک