loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 527 نظرات (0)

Assassin’s Creed Pirates

آپدیت کریسمس بازی به همراه آنلاک و مراحل بیشتر

Assassin’s Creed Pirates به فارسی (آساسین کرید دزدان دریایی) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی خیره کننده و خارق العاده در سبک بازی های اکشن و آرکید محصولی از کمپانی بازیسازی معروف یوبی سافت برای سیستم عامل اندروید می باشد که چند دقیقه قبل شاهد منتشر شدن نسخه ی اول آن در پلی استوری بودیم و تصمیم گرفتیم به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما کاربران همیشگی قرار دهیم! در این بازی واقعا شگفت انگیز شما در نقش کاپیتان کشتی دزدان دریایی یعنی Alonzo Batilla قرار خواهید گرفت و می بایستی برای به دست آوردن گنجینه های ارزشمند و همچنین سلطه بر کارائیب، دشمنان و کشتی‌های دیگر را نابود کنید!

 

یکی از نکته های جالب و خارق العاده ی بازی وجود شخصیت هایی که در بازی های دیگر یوبی سافت موجود بود را می توان نام برد! گرافیک خیره کننده ی بازی، کیفیت صداگذاری حرفه ای و ماموریت هایی واقعا شگفت انگیز همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین و هیجان برانگیزترین بازی اکشن را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان بیاورد!

شرکت در مبارزات وحشیانه

در جنگ های دزدان دریایی در سراسر دریای کارائیب شرکت کرده و قدرت خود را به دیگران نشان دهید. سلاح مورد نظر خود را انتخاب کرده و به یک دزد دریایی افسانه ای تبدیل شوید.

کشتی و نیروهای خود را تقویت کنید

یکی از بهترین کشتی های بادبانی در زمان خود را داشته باشید و با غارت هایی که جمع آوری می کنید آن را ارتقا دهید. بهترین نیروها را استخدام کرده و کابوس دشمنان شوید!

به عظمت کارائیب پی ببرید

مکان های ناشناخته بسیاری در کارائیب وجود دارد. بادبان های خود را بکشید و این مکان های ناشناخته را کشف کنید. در این بازی بیش از ۵۰ داستان و ماموریت مختلف وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی فوق العاده را از دست ندهید!

دانلود بازی عقیده آدمکش : دزدان دریایی Assassin's Creed Pirates v2.0.0 اندروید - همراه دیتا + تریلر, ۳٫۷ out of5 based on 147 ratings 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک