loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 949 نظرات (0)

بازی DreadOut Act 2 برای PC توسط کمپانی Digital Happiness منتشر شد. ACT 2 نسخه جدید بازی DreadOut است ، بازی دارای سبک ماجراجویی و ترسناک دارد. DreadOut Act 2 تمام آپدیت ها ، DLC و تغییرات کمی در بازی است. داستان بازی برگرفته شده از بازی Fatal Frame یا Project Zero است. داستان بازی DreadOut در باره تعدادی از دانش آموزان دبیرستانی است ، که برای تعطیلات به خارج از شهر خود سفر می کنند و در مسیرشان با شهر خرابه ی کوچکی روبرو می شوند. دانش آموزان پس از آن به قصد کنجکاوی به داخل آن شهر میروند ، متوجه اتفاقات ترسناک و شگفتی میشوند. مثلا در آن شهر به ارواح سرگردانی برمیخورند ، که موجب وحشت همه میشود. کاراکتر اصلی بازی Linda ناگهان خودش را در این مکان متروکه می بیند. لیندا تنها یک دوربین دارد ، که باید با استفاده از آن از ارواح سرگردان و ترسناک آنجا عکس بگیرد و همچنین از وقایع هولناک آنجا فیلم  برای ارائه مدرک تهیه کند. البته اصلی ترین هدف Linda یافتن دوستان و نجات دادن آن ها است. محیط بازی ، گرافیک بازی در حد بالایی قرار دارد و بازی حس ترس را به گیمر کامل منتقل می کند. هم اکنون نسخه CODEX بازی DreadOut Act 2 برای کامپیوتر را با حجم 3.71 گیگابایت در ادامه مطلب از گیم تو دی ال دانلود نمایید.
DreadOut Act 2 CODEX

 

| نسخه کامل CODEX با فرمت ISO |

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

  • ویندوز : Windows 7 / 8 64 bits
  • پردازنده : Intel Dual-Core 2.4 GHz or AMD Dual-Core Athlon 2.5 GHz
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce 8800GT or AMD Radeon HD 3830 or Intel HD Graphics 4000 with 512 MB VRAM minimum 128 Bit
  • رم مورد نیاز : 2MB Ram
  • آداپتور گرافیکی : Direcx v9.0c
  • هاردیسک لازم: 5GB available space

تصاویری از محیط بازی :
DreadOut Act 2 CODEX
DreadOut Act 2 CODEX
DreadOut Act 2 CODEX
DreadOut Act 2 CODEX
DreadOut Act 2 CODEX

DreadOut Act 2 CODEX
DreadOut Act 2 CODEX

توجه مهم :عزیزان فایل های فشرده شده توسط گیم دی ال کاملا تست شده اند و اما هنگام استخراج فایل های دانلود اگر با ارور CRC مواجه شدید، به علت اینکه فایل های فشرده ما ۵% ریکاوری دارد، جای نگرانی نیست. برای رفع ارور می توانید از داخل برنامه Winrar فایل های فشرده با زدن گزینه repair تعمیر کنید و بعد اقدام به خارج کردن فایل های تعمیر شده از حالت فشرده نمایید.

  • حجم بازی  : 3.7 گیگابایت
  • پلتفرم بازی | تاریخ انتشار  : PC | 2015/2/14
  • منبع : گیم تو دی ال
  • پسورد فایل های فشرده : www.game2dl.com
بخش دانلود

لینک های مستقیم DreadOut Act 2 – CODEX



دانلود کرک CODEX بازی DreadOut Act 2

آموزش نصب بازی و کرک کردن :ابتدا فایل های بالا با برنامه idm را دانلود کنید و سپس آنتی ویروستان را غیرفعال و خاموش نمایید و حالا با برنامه winrar فایل های بالا را از حالت فشرده خارج نمایید. پس از آن وارد پوشه استخراج شده شوید و حالا شما یک فایل ISO به نام codex.dreadout.act.2.iso دارید، که باید با برنامه Winrar 5 و یا Virtual Clone Drive آن را باز کنید، حالا بعد از باز کردن شما وارد پوشه آن شوید و روی فایل Setup.exe را دابل کلیک کنید ، تا نصب آغاز شود. پس از پایان نصب وارد پوشه ی CODEX شده و تمام محتویات آن یعنی فایل های Codex.ini ، Steam_api.cdx ، Steam_api.dll ، Steam_api64.cdx و Steam_api64.dll را داخل محل نصب بازی بریزید و سپس، نرم افزارهای پایین پست مانند  Directx و vcredist را هم با وصل به اینترنت نصب نمایید.

توجه بسیار مهم! :پس از پایان نصب محل بازی خود را در آنتی ویروستان اعتمادسازی کنید و الا فایل Steam_api.dll که یکی از فایل های کرک است ماهیت ویروسی دارد و ویروس کش آن را اشتباها ویروس تلقی می می کند و اگر اعتمادسازی نشود ، هنگام استخراج بازی دانلود شده آن را حذف می کند و اجازه کپی کردن در مسیر نصب بازی را نمیدهد و در نتیجه در هنگام اجرای بازی با ارور استیم روبرو میشوید.

نرم افزارهای ضروری برای اجرای بازی که حتما باید نصب شوند :

توجه : موقع نصب برنامه های زیر باید به اینرنت وصل بمانید، تا آخرین نسخه آن ها دانلود و نصب شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک