loading...
دانلود فیلم های 2017
تبلیغات محیطی
reza بازدید : 383 نظرات (0)
دانلود Modern Combat 4: Zero Hour - بازی موبایل مبارزه مدرن 4: ساعت صفر
  

 

(93/7/22) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به ورژن 1.1.7c
اضافه شدن نسخه iOS

و هم اکنون نسخه جدید Modern Combat از شرکت معروف Gameloft! نسخه چهارم از سری بازی های Modern Combat با گرافیکی خیره کننده منتشر شد. این بازی از معروفترین و جذاب ترین بازی های تیراندازی و اکشن می باشد. شما در این بازی، در نقش یک سرباز شجاع ظاهر می شوید و وارد میدان جنگ های جهنمی می شوید. در ابتدا گرافیک فوق العاده این بازی توجه شما را جلب می کند. همچنین به لطف وجود موتور گرافیکی Havok برای اضافه کردن افکت های تار شدن صفحه حین کشته شدن یا تیر خوردن و انفجار بمب، جو طبیعی و هیجان انگیزی برای بازی ایجاد شده است. تغییر دیگر این بازی نسبت به نسخه های قبل، بهتر شدن کلید های لمسی بازی می باشد که جابه جایی، تیراندازی و دسترسی به سلاح ها را بسیار آسان تر و کاربردی تر کرده است. سرعت گیم پلی بازی نیز بیشتر شده است و در صورتی که کمی کند عمل کنید، در میدان جنگ نابود می شوید! سلاح های به کار رفته در این بازی از جدیدترین سلاح ها می باشد و تمامی آن ها از صداگذاری بسیار عالی بازی سود می برند.

منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

Compatible with iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPod touch (4th generation), iPod touch (5th generation), iPad 2 Wi-Fi, iPad 2 Wi-Fi + 3G, iPad (3rd generation), iPad Wi-Fi + 4G, iPad (4th generation), iPad Wi-Fi + Cellular (4th generation), iPad mini and iPad mini Wi-Fi + Cellular.

Android 2.3 or later

راهنمای نصب

بازی به صورت افلاین و بدون نیاز به روت می باشد - دیتا بازی را در مسیر Sdcard/Android/Obb قرار داده و بازی را اجرا نمایید .

لینک های دانلود

اطلاعات فایل اصلی بازی - حجم: 23 مگابایت
دانلود دانلود

اطلاعات گیم دیتا - حجم: 1.31 گیگابایت
دانلود دانلود قسمت اول
دانلود دانلود قسمت دوم
دانلود دانلود قسمت سوم
دانلود دانلود قسمت چهارم

رمز فایل

 www.p30download.com
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
بک لینک